کارخانه تولید دی کلسیم فسفات | بهترین قیمت برای خرید

کارخانه تولید دی کلسیم فسفات که به تولید کلسیم و فسفات مورد نیاز دام طیور می پردازد. و بهترین قیمت قیمتی است که متناسب با کیفیت محصول باشد.  

کارخانه تولید دی کلسیم فسفات | بهترین قیمت برای خرید

میزان تولید دی کلسیم فسفات در ایران

میزان تولید دی کلسیم فسفات در ایراندر ایران اسید فسفریک صرفا برای تولید انواع کودهای شیمیایی استفاده می شود. از این رو این ماده علاوه بر داشتن فلوئور بالا دارای عناصر سنگینی مانند: آهن، روی، سرب، آرسنیک، جیوه، و….. که بیشتر از حد مجاز برای تغذیه دام وطیور می باشد به خاطر همین اسید فسفریک باید تصفیه شود.

تصفیه کامل اسید فسفریک و کاهش عناصر سمی به کمتر از حد به عنوان مهم ترین منبع تامین فسفر مورد نیاز دی کلسیم فسفات است که در بیشتر کارگاهای سنتی کشور فاقد این سیستم پالایش و تصفیه هستند. به خاطر همین  این ماده ارزشمند در تعدادی کمی از کارخانه ها تولید می شود. و این ماده بیشتر در کارخانه های تازه تاسیس شده تولید و روانه بازارها می شود و همین باعث کاهش تولید این محصول شده است.

تولید کنندگان دی کلسیم فسفات دامی

تولید کنندگان دی کلسیم فسفات دامی تولید کنندگان دی کلسیم فسفات دامی بیشتر در کارخانه جات جدید و پیشرفته و تازه تاسیس شده انجام می شود. که ما می توانیم با جستجو در شبکه های اینترنتی این تولید کنندگان را مشاهده کنیم. روش تولید دی کلسیم فسفات در این کارخانه به دو صورت انجام می شود:

.روش سنتی و ابتدای:

در این روش اسید فسفریک تصفیه نشده را در حوضچه های سیمانی روی آهک پودر شده، کربنات کلسیم، پودر سنگ یا آب آهک ریخته و با چنگ و با بیل به هم زده می شود. که پودر نیمه خشکی که از هم زدن این مواد بدست می آید. پس از خشک شدن آسیاب می شود اگر از آب آهک استفاده کنید دی کلسیم فسفات به شکل رقیق در می آید که با آبگیری آب اضافی و پس از خشک شدن و آسیاب کردن آن را بسته بندی می کنند.

.روش استاندارد و صنعتی:

در این روش ابتدا مواد اولیه کنترل و آماده سازی می شود و سپس در شرایط استاندارد واکنش داده می شوند و به محصول تبدیل می شود.

کارخانه تولید کننده دی کلسیم فسفات

کارخانه تولید کننده دی کلسیم فسفات در کارخانه های تولید دی کلسیم فسفات، دی کلسیم فسفات به صورت شکری یا گرانول تهیه می شود. چون اندازه ذرات دی کلسیم در جذب آن موثر است. آنالیز شیمیایی فرآورده فسفری از نظر فسفر و کلسیم باید استاندارد باشد.

اما به خاطر وجود عناصر سمی سنگین استفاده مطلوب در جیره غذایی طیور ندارد به خاطر همین این ماده باید قبل از تولید دی کلسیم فسفات با دستگاهای پالایش و پیشرفته در این کارخانه ها تصفیه شود و در این کارخانه های تولید کننده دی کلسیم فسفات  باید میزان ارتوفسفات به مراتب بیشتر از پارا و متافسفات باشد تا درصد جذب آن بیشتر شود. دی کلسیم فسفات تولیدی در کارخانه مکمل دامی توسط تیم متخصص و با فرمولاسیون های شیمیایی و مواد شیمیایی دیگر ترکیب و به عنوان مکمل های دامی تولید و روانه بازار ها می شود. این مکمل ها در واقع همان ویتامین ها و مواد معدنی لازم برای دام و طیور است.

نمایندگی فروش دی کلسیم فسفات دامی

نمایندگی فروش دی کلسیم فسفات دامیشرکت های تولید کننده دی کلسیم فسفات دامی، و تولید کننده فسفات برای فروش هر چه بیشتر خود و پخش محصولات خود به سراسر کشور اقدام به ایجاد نمایندگی های در برخی از شهر های کشور کرده اند. تا بتوانند محصول خود را راحت تر در بازار های هدف پخش کنند.

این نمایندگی ها علاوه بر فروش محصول به دادن خدمات و مشاوره های رایگان به مشتریان خود مشغول هستند. و آن ها را در خرید محصول راهنمایی می کنند. که قیمت این نمایندگی ها با قیمت درب کارخانه یکی است. و قیمت روز دی کلسیم فسفات را از این نمایندگی ها می توان جویا شد. و این نمایندگی ها چون محصول را مستقیم و بدون واسطه عرضه می کنند قیمت آن ها ارزان است. و ما برای خرید عمده محصول بهتر است به این نمایندگی ها مراجعه کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.