کارخانجات تولید کننده دی کلسیم فسفات | فروش زیر قیمت بازار

کارخانجات تولید کننده دی کلسیم فسفات با ارائه مکمل های دامی در بسته بندی های متفاوت، تلاش می کنند این محصول را به دست مصرف کننده برسانند. این کارخانجات باید دارای مجوز از ارگان های مربوطه باشند. قیمت فروش دی کلسیم فسفات توسط کارخانه بسیار پایین تر از قیمت بازار می باشد که موجب کاهش هزینه های خریدار می شود.

کارخانجات تولید کننده دی کلسیم فسفات | فروش زیر قیمت بازار

کارخانجات تولید کننده دی کلسیم فسفات در ایران

کارخانجات تولید کننده دی کلسیم فسفات در ایرانکارخانجات متعددی اقدام به تولید این مکمل غذایی مخصوص دام و طیور می کنند. لیست تولید کنندگان دی کلسیم فسفات  را می توان به راحتی با تحقیق در بازار فروش این محصول به دست آورد.

کارخانجات تولید کننده دی کلسیم فسفات، در ایران با صادرات محصولات تولیدی خود به کشور های همسایه توانسته اند، بازار خوبی برای فروش محصول خود ایجاد کنند.

شرکت های تولید کننده این محصول ، با ارائه محصولات با کیفیت، توانسته اند بازارهای داخلی را کاملا تامین کنند، به طوری که خریداران ترجیح می دهند جنس با کیفیت ایرانی را با هزینه مناسبی که دارد برای مزرعه پرورشی خود تهیه کنند.

به طور کلی استاندارد بودن محصولات کارخانجات ایرانی و پایین بودن قیمت روز دی کلسیم فسفات ساخته شده توسط این کارخانجات باعث شده تا محصول ایرانی تولید شده در بازار بدون رقیب باشد.

شرکت های فرآوری و تولید دی کلسیم فسفات دامی

شرکت های فرآوری و تولید دی کلسیم فسفات دامیشرکت ها و کارخانجات تولید کننده دی کلسیم فسفات در شهرهای متفاوتی فعال هستند در لیست زیر تعدادی از شهرهای که دارای تولیدی دی کلسیم فسفات هستند آورده شده است.

  • تهران
  • مشهد 
  • اصفهان
  • شیراز

شرکت های فرآوری این محصول با تولید مکمل های دامی، باعث پیشرفت در صنعت دامپروری کشور می شوند؛ این شرکت ها با عرضه محصولی خالص، در بسته بندی های استاندارد که ضد رطوبت و ورود آب بوده، دامپروران و صاحبان مرغداری ها را تشویق به خرید این محصول و اضافه کردن آن به غذای دام و طیور می کند.

 شرکت های تولید کننده این محصول با استفاده از جدیدترین روش تولید دی کلسیم فسفات و استفاده از دانش روز دنیا توانسته اند به یکی از قدرت های تولید این محصول در خاورمیانه تبدیل شوند.

 استفاده از تولید این کارخانجات و اضافه کردن فسفات کلسیم و آنزیمیت در جیره طیور با جلوگیری از نرمی استخوان دام و طیور و افزایش اشتهای این حیوانات کمک بسیار بزرگی به رشد و سلامت دام پرورشی در کشور کرده است.

قیمت دی کلسیم فسفات دامی در ایران

قیمت دی کلسیم فسفات دامی در ایرانقیمت دی کلسیم فسفات دامی در ایران با توجه به شرکت تولید کننده متفاوت است. می توان با تحقیق در فضای اینترنت و یا سر زدن به فروشگاه های مجازی قیمت روز این محصول به صورت خرید عمده و خرد به دست آورد.

فروشگاه ها و نمایندگی های مجاز کارخانجات نیز گزینه مناسبی برای مراجعه جهت کسب قیمت روز این محصول می باشند.

شرکت ها و کارخانه دی کلسیم فسفات دامی فعال در کشور با اعطای نمایندگی در شهرهای مختلف باعث دسترسی آسان خریدار به این محصول با قیمت کارخانه می شوند.

جهاد کشاورزی نیز با همکاری با برخی از این کارخانه های تولیدی اقدام به عرضه مستقیم این محصول و با قیمت کارخانه به خریدار کرده است.

مراکز توزیع دی کلسیم فسفات برای دام و طیور

مراکز توزیع دی کلسیم فسفات برای دام و طیورفروشگاه های ارائه دهنده مکمل ها و داروهای دامپزشکی از مراکز مجاز تهیه این محصول می باشند. از دیگر مراکز توزیع می توان به فروشگاه های عرضه مستقیم مکمل های دامی اشاره کرد که به طور کلی این مراکز به دلیل خرید از کارخانه، دارای قیمت های بسیار مناسب تری نسبت به محصولات موجود در سایر فروشگاه ها دارد.

می توان از دامپزشک متخصص برای تهیه این محصول مشورت گرفت تا با تجویز مقدار مناسب مصرف و همچنین معرفی مراکز معتبری که خرید از آنها به صرفه است به شما در دسترسی آسان به این محصول کمک کنند.

سازمان ها و نهاد های حمایت از کشاورزی و دامپروری نیز با توزیع این محصول با قیمت مناسب به مصرف کننده واقعی کمک به کاهش هزینه های خریدار این محصول می کنند و باعث رشد دامپروری در کشور می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.