پخش دی کلسیم فسفات طیور کیلویی

دی کلسیم فسفات طیور مخصوص طیور یک ماده کاملاً بی بو بوده و به راحتی در آب حل می شود این ماده حاوی مقادیر زیادی فسفر بوده و به عنوان یک مکمل غذایی در صنایع مختلف کاربرد چشمگیر و ویژه‌ای دارد. تولید کننده دی کلسیم فسفات مخصوص طیور سعی دارد با استفاده از بهترین و مرغوب ترین نوع مواد اولیه برای ساخت این محلول بهترین و با کیفیت ترین نوع دی کلسیم فسفات طیور کیلویی را به بهترین روش تولید نماید

پخش دی کلسیم فسفات طیور کیلویی

تفاوت دی کلسیم فسفات دامی و خوراکی

تفاوت دی کلسیم فسفات دامی و خوراکی فسفر و کلسیم در رشد دام و همچنین جلوگیری از بیماری های دامی نقش مهم و اساسی دارد انواع خوراک دام و طیور فسفر و کلسیم فراوانی دارد ولی گاهی اوقات به صورت کامل جذب و هضم نمی شود بنابراین استفاده از محلول هایی که دارای کلسیم و فسفر فراوان هستند می تواند جایگزین مناسبی باشد.

امروزه دی کلسیم فسفات مخصوص طیور نیاز دام را به دریافت فسفر و کلسیم برطرف می نماید. دی کلسیم فسفات نقش مهمی در رشد تولید و استحکام سیستم استخوانی دام و طیور دارد این محصول می تواند در جیره غذایی دام نقش مهمی در جهت تامین کلسیم و فسفر مورد نیاز دام داشته باشد.

دی کلسیم فسفات دی کلسیم و همچنین فسفر می‌باشد و به عنوان یک مکمل غذایی قوی عمل می کند این محلول فاقد بو بوده و در آب حل می‌شود. اگر در بدن دام و طیور مقدار مورد نیاز و کلسیم وجود داشته باشد باعث می‌شود خون به راحتی در گردش بوده و رشد دام افزایش یابد دامداران معمولاً از این محلول در کنار جیره و غذای دام به عنوان مکمل غذایی استفاده می کنند.

این مکمل غذایی علاوه بر خوراک دام در صنایع مختلف دیگر مانند داروسازی بهداشت و صنایع غذا و همچنین کشاورزی کاربرد چشم گیری دارد. تولید دی کلسیم فسفات طیور خرید دی کلسیم فسفات در بهترین و مرغوب ترین کیفیت به صورت بسته بندی های مناسب و صد در صد بهداشتی با قیمت مناسب و به صرفه صورت می‌گیرد.

فروش دی کلسیم فسفات طیور کیلویی

فروش دی کلسیم فسفات طیور کیلویی خرید و فروش دی کلسیم کیلویی امروزه به دلیل کیفیت و همچنین اهمیت ویژه ای که دارد پر رونق بوده و خرید آن به صورت ویژه صورت می گیرد کاربرد ویژه این محصول امروزه تاثیر مهم و اساسی در عرضه آن دارد. تولید دی کلسیم طیور با استفاده از بهترین تجهیزات و به روش کاملاً بهداشتی و زیر نظر وزارت بهداشت صورت می گیرد این محصول مفید با برندهای متفاوت و معتبر به مصرف کنندگان و خریداران عرضه می‌شود.

مصرف کنندگان و خریداران می توانند انواع دی کلسیم فسفات را به صورت بسته بندی شده و همچنین به صورت فله مطابق با نیاز خود در قیمتی مناسب و به صرفه دریافت و خریداری نمایند. قیمت دی کلسیم فسفات در این مجموعه بسیار مناسب است. پخش دی کلسیم طیور از طریق این سایت امکان پذیر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.