نمایندگی فروش دی کلسیم فسفات طیور

تغذیه طیور از اهمیت بالایی برخوردار بوده و نباید نسبت به این مسئله بی تفاوت بود، چرا که تغذیه طیور با سلامت آنها و همینطور سلامت ما در ارتباط خواهد بود، به این جهت که ما از گوشت طیور برای خوردن استفاده می کنیم. حال یکی از مواد و ترکیبات موثری که قابل افزودن به تغذیه طیور بوده و سلامت و کیفیت آنها را افزایش خواهد داد، دی کلسیم فسفات طیور می باشد. اکنون با مراجعه به نمایندگی فروش دی کلسیم می توانید این محصول را همراه با بهترین مرغوبیت تهیه نمایید.

نمایندگی فروش دی کلسیم فسفات طیور

مشخصات انواع دی کلسیم فسفات طیور

مشخصات انواع دی کلسیم فسفات طیور یکی از مسائلی که در رابطه با طیور بوده و اهمیت بالایی را داراست، نوع تغذیه آنها می باشد که باید بهترین رژیم تغذیه ای را برای آنها تدارک دید، چرا که اگر اینطور نباشد، سلامت طیور به خطر افتاده و ضمن تلفات دادن زیاد و متضرر شدن صنایع طیور، گوشت ناسالم از آن ما که مصرف کننده هستیم، خواهد شد و لذا برای جلوگیری از تمامی این اتفاقات، لازم است تا بهترین خوراک در اختیار طیور قرار گیرد.

اما همانطور که گفته شد، یکی از بهترین خوراک طیور که البته به عنوان افزودنی به غذای اصلی آنها اضافه می گردد، دی کلسیم فسفات بوده که در این بخش می خواهیم انواع آن و همینطور مشخصات هر یک را عنوان نماییم، با ما همراه باشید:

  1. هیدرات دی کلسیم فسفات: از افزودنی های مایع است که به خوراک طیور اضافه شده و ظاهر آن سفید رنگ می باشد، یکی از عناصر اصلی این محصول پی اچ اسیدی تا خنثی است که فسفر و کلسیم طیور را به خوبی تامین خواهد کرد.
  2. دی هیدرات کلسیم فسفات: از انعطاف پذیری کمتری نسبت به نوع خشک آن برخوردار بوده، اما به طور کلی بسیار خوش خوراک بوده و ترکیبات مورد نیاز بدن طیور را هم تامین خواهد کرد.

راهنمای خرید دی کلسیم فسفات طیور

راهنمای خرید دی کلسیم فسفات طیور دی کلسیم فسفات طیور دارای تاثیرات مثبت زیادی در سلامت طیور بوده و در جیره های غذایی آنها بیشترین نقش را ایفا می کند، با وجود این ماده، بازدهی طیور افزایش یافته و تمام نیازهای خود را دریافت خواهند کرد، ضمن اینکه استخوان بندی شان درشت تر شده و تخم مرغ و گوشت بهتری را تولید خواهند کرد. با توجه به همه این موارد می توان پی به اهمیت وافر این محصول و دلیل گستردگی آن در صنایع طیور برد.

حال اگر تصمیم خود برای تهیه این محصول را گرفته اید، لازم است تا نکاتی را به عنوان راهنمای خرید دی کلسیم فسفات بدانید که در این باره باید گفت این ماده در دو نوع خشک و آبدار موجود است که پس از برآورد نیازهای خود باید آنها را انتخاب نمایید، همچنین در کیفیت های متفاوت و بسته های متعدد نیز موجود بوده که معمولاً محصولات متعلق به برندهای معتبر، کیفیت بیشتری داشته و می توانید آنها را برگزینید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.