مرکز فروش دی کلسیم فسفات پویا فسفات

به دلیل اینکه دام و طیور از تمامی گیاهان مواد مغذی کافی دریافت نمی کنند، باید از مکمل غذایی با کیفیت استفاده نمایند تا حیوان، غذایی مناسب را دریافت کرده و موجب رشد و پرورش و افزایش باروری گردد. یکی از این محصولات،دی کلسیم فسفات است که توسط مرکز فروش دی کلسیم فسفات پویا فسفات به فروش می رسد و با توجه به اینکه این محصول غنی از کلسیم بوده در بازار مصارف بسیار گسترده ای را به همراه دارد.

مرکز فروش دی کلسیم فسفات پویا فسفات

موارد مصرف دی کلسیم فسفات پویا فسفات

موارد مصرف دی کلسیم فسفات پویا فسفات دی کلسیم فسفات نوعی نمک خوراکی بوده که حاوی فسفر و کلسیم است و برای حیوانات نقش بسیار مهمی دارد. این محصول دارای شکل ظاهری دانه بندی های ریزی است که به آن جیره غذایی افزوده می شود و این محصول با توجه به سن و نژاد دام و طیور مورد استفاده قرار می گیرد.

موارد مصرف این محصول بسیار بالا است که می‌توان در صنایع مختلف مورد استفاده قرار داد اما یکی از اصلی ترین موارد مصرف آن برای تامین مکمل های غذایی دام و طیور است که تغذیه حیاتی برای زنده ماندن حیوان بوده و اهمیت بسیار زیادی دارد تا بتوانند تولید مثل موفقی داشته باشند.

کلسیم موجود در این محصول نمک به از طریق روده کوچک جذب شده و در دستگاه گوارش لازم و ضروری است که موجب افزایش سنتز پروتئین می گردد و بافت استخوانی آن را محکم تر می کند همچنین بخش قابل توجهی از این کلسیم از طریق شیر دام ها خارج می شود.

این محصول مواد معدنی بسیار زیادی دارد و برای مصرف انرژی و پروتئین بدن لازم می باشد. فسفر ماده مغذی گرانقیمت و ارزشمند در این محصول بوده که سرشار از انواع ویتامین و مواد معدنی است که با صرفه ترین و متداول ترین مواد اولیه مورد نیاز برای دام و طیور است.

خرید دی کلسیم فسفات پویا فسفات

خرید دی کلسیم فسفات پویا فسفات اگر شما هم در زمینه پرورش دام و طیور فعالیت می کنید و برای جیره غذایی آنها نیاز به یک محصول با کیفیت و غنی دارید، خرید دی کلسیم فسفات از بهترین برند را به شما پیشنهاد می کنیم. برند پویا فسفات، یک برند برتر در زمینه تولید این نمک های خوراکی و برای رشد دام و طیور بوده که توانسته از این طریق به افزایش رشد و تقویت آنها کمک کند.

معمولاً دی کلسیم فسفات در بسته بندی های مختلفی طبق نیاز مشتریان ارائه می شود و به دلیل اینکه انبارداری آنها به روش درست انجام شده، تمام مواد معدنی آنها محفوظ بوده و با توجه به اینکه با ماشین های حمل بار مخصوص برای مشتری ارسال می گردد، کاملاً سالم و غنی از مواد معدنی بوده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.