مرکز خرید دی کلسیم فسفات 250 گرمی

دی کلسیم فسفات 250 گرمی یا به اختصار DCP محصول ماده شیمیایی با فرمول مولکولی می باشد که این ماده به همراه دو مولکول آب درون مولکولی است. نمک دی کلسیم فسفات از واکنش اسید فسفریک با کربنات کلسیم تهیه می شود. این نمک حاوی دو عنصر حیاتی فسفر و کلسیم برای دام و طیور است که در ساخت و ساز سیستم حیوانات نقش اساسی را بازی می کند. شکل ظاهری این نمک به شکل گرانول است که در جیره غذایی دام و طیور به صورت افزودنی اضافه و به صورت دان جهت خوراک دام و طیور مصرف می گردد.از آنجایی که میزان احتياج طيور به این نوع ماده غذایی با نژاد، نوع تولید، سن و غیره متغیر می باشد

مرکز خرید دی کلسیم فسفات 250 گرمی

کیفیت انواع دی کلسیم فسفات 250 گرمی

کیفیت انواع دی کلسیم فسفات 250 گرمی

برای این كه املاح كلسيم در استخوانها جایگزین شوند، می بایست ابتدا به شکل غیر محلول درآیند. برای این تغيير، ترشح آنزیم فسفاتاز می باشد که هم برای انسان مفید است هم برای حیوانات وطیور مناسب است

مقدار دفع كلسيم از طریق دستگاه گوارش 4 تا 7 گرم در روز می باشد که بسته به سن، جنس، وزن و نوع حیوان متغيير است. كلسيم دارای یک آستانه دفع مشخص می باشد، به طوریكه تا سطح سرمی این عنصر به 18 تا 11 میلی گرم در 100 میلی لیتر نرسد دفع صورت نمی گیرد.فسفر و کلسیم نقش بسیار مهمی در فرآیندهای فیزیولوژیک و متابولیک دام و طیور دارند. فسفر موجود در اجزای طبیعی تشکیل دهنده خوراک دام و طیور به صورت کامل قابل هضم و جذب و استفاده در سیستم گوارشی نیست و نیاز به تامین آنها به صورت افزودنی‌های همراه خوراک دام و طیور است.

تامین کلسیم و فسفر و تنظیم نسبت آنها در جیره نقش بسیار مهمی در رسیدن به حداکثر تولید و بهره وری در گله های دام و طیور داردهورمون پاراتیروئید به استخوان‌ها می‌گوید چه زمانی نیاز به آزاد سازی کلسیم در خون دارند. همچنین باعث می‌شود کلیه‌ها کلسیم کمتری دفع کرده و ویتامین D را فعال کنند که به بدن کمک می‌کند کلسیم بیشتری جذب کند. کلسی تونین از تجزیه استخوان‌ها جلوگیری می‌کند و سطح کلسیم خون را کاهش می‌دهد تا خیلی زیاد نشود.

فروش انواع دی کلسیم فسفات 250 گرمی

فروش انواع دی کلسیم فسفات 250 گرمی

دی کلسیم فسفات یکی از مواد افزودنی و محبوب غذایی و دارویی در اکثر کشورها است. به عنوان یک تأمین‌کننده و وارد کننده کننده حرفه‌ای، شرکت بین‌المللی پیشگامان شیمی تقریباً 15 سال است که این محصول را از چین در گریدهای دامی ، غذایی و دندانپزشکی تهیه و وارد می‌کنددر این سایت خرید دی کلسیم فسفات موجودات و همچنین فروش دی کلسیم فسفات در این سایت موجود است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.