مرکز تولید دی کلسیم فسفات مخصوص دام

یکی از مواد مهم و موثر که امروزه در بخش های مختلف از جمله حوزه دامداری از آن به وفور بهره برده و شاهد نتایج فوق العاده در اثر استفاده از این محصول بوده اند، دی کلسیم فسفات است که با نام دیگری همچون فسفات کلسیم دی بازیک نیز شناخته می شود. در واقع هدف از بکارگیری این محصول، تامین کلسیم مورد نیاز بوده و با وجود اهمیت بالای ان، مراکز تولید دی کلسیم فسفات اقدام به تولید و ارائه انواع مختلف این محصول از جمله دی کلسیم فسفات مخصوص دام نموده اند.

مرکز تولید دی کلسیم فسفات مخصوص دام

بررسی کیفیت دی کلسیم فسفات مخصوص دام

بررسی کیفیت دی کلسیم فسفات مخصوص دام کلسیم یکی از عناصر بسیار مهم در بدن همه جانداران زنده است که نه تنها تقویت استخوان ها را در پی دارد، بلکه در قسمت های دیگر بدن نیز تاثیر مثبتی به جا نهاده و وجود آن بسیار ضروری می باشد، اما بنا به دلایل مختلف ممکن است این عنصر در بدن هر جاندار از جمله دام ها با کمبود مواجه گردد که در این مواقع برای تامین آن به سراغ مواد یا مکمل هایی می روند که از این عنصر، غنی باشد مانند دی کلسیم فسفات که سرشار از کلسیم بوده و در اشکال مختلف همچون دی کلسیم فسفات مخصوص دام ارائه شده است.

آنچه که در ادامه به آن خواهیم پرداخت و اهمیت بسیاری را داراست، بررسی کیفیت دی کلسیم فسفات دام می باشد که در این خصوص باید اعلام داشت با توجه به ضرورت این محصول و اثربخشی های مفیدی که تا به حال داشته، کیفیت دی کلسیم نیز در سطح بالایی قرار گرفته و البته که این پارامتر مهم با توجه به عوامل مختلفی برآورد و مشخص می گردد.

یکی از عواملی که در کیفیت آن موثر بوده، شکل موجود از این محصول است، معمولاً دی کلسیم فسفات پودری در مقایسه با نوع دیگر آن مثلاً ترکیبات مایع، کیفیت بهتری داشته و سریع تر جذب بدن دام می گردد، همچنین از دانه بندی های یکسان و یک اندازه برخوردار بوده و بسیار مقرون به صرفه نیز می باشد.

فروش دی کلسیم فسفات مخصوص دام

فروش دی کلسیم فسفات مخصوص دام با توجه به ضرورت بالای دی کلسیم فسفات مخصوص دام و گسترش روزافزون آن در حوزه دامداری، شاهد افزایش فروش دی کلسیم دام در بخش های مختلف از جمله بخش های داخلی و خارجی می باشیم.

به عبارت دیگر باید بگوییم فروش این محصول با رونقی بیشتر از گذشته همراه گشته است، چرا که جمعیت دام ها رو به افزایش رفته و به دنبال آن احساس نیاز به این محصول، فزونی یافته است؛ اما در آخر بهتر است با چند مورد از مهمترین مزایای دی کلسیم فسفات دام آشنا شوید تا اگر تصمیم به تهیه آن گرفتید، اطلاعات تکمیلی در خصوص این محصول داشته باشید:

  • با مصرف این محصول، شیر و گوشت بیشتر پروارتری در دام ها به وجود خواهد آمد.
  • سیستم های عضلانی و گوارشی موجود در دام ها نیز بهبود خواهد یافت.
  • همچنین سلامت بدنی بیشتری را تجربه خواهند کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.