مراکز فروش دی کلسیم فسفات پودری پویا فسفات

بازار خرید دی کلسیم فسفات پودری پویا فسفات همواره در طی فصل های گوناگون گرم می باشد و تولید کنندگان سعی دارند این محصول را با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت عرضه کنند به خریداران تا مشتری های بیشتری را جذب خود نمایند. دی کلسیم فسفات یکی از مواد افزودنی در رژیم غذایی دام و طیور است که مهمترین منبع تامین کننده عنصر معدنی پر مصرف و حیاتی آن کلسیم و فسفر می باشد.

مراکز فروش دی کلسیم فسفات پودری پویا فسفات

معرفی انواع دی کلسیم فسفات پودری پویا فسفات

معرفی انواع دی کلسیم فسفات پودری پویا فسفات قیمت خرید دی کلسیم پودری بر اساس بسته بندی های مختلفی که دارد متفاوت است. نمایندگی های خرید فروش دی کلسیم پودری سعی دارند این محصول را در کمترین زمان ممکن و در حجم عمده به دست مشتری ها برسانند. دی کلسیم فسفات و یا به اختصار DCP محصول اولیه ماده شیمیایی نمک هم می باشد، نمک دی کلسیم فسفات، از مخلوط شدن اسید فسفریک با کربنات کلسیم تهیه می شود.

این نمک حاوی دو عنصر حیاتی فسفر و کلسیم برای دام و طیور است که در ساخت و ساز سیستم حیوانات نقش مهمی را بازی می کند. شکل ظاهری این نمک به شکل گرانول می باشد که در رژیم غذایی دام و طیور به صورت افزودنی اضافه و به صورت دان مرغ جهت خوراک دام و طیور مصرف می گردد.

از آنجایی که میزان مصرف طيور به این ماده غذایی به نژاد و سن حیوان بستگی دارد و تغییر می کند، به همین علت نمی توان به میزان كاملا دقیقی به مصرف دی کلسیم فسفات اشاره کرد.

اما برای مرغ های گوشتی به طور متوسط دوازده کیلو گرم در یک تن، در رژیم غذایی در نظر گرفته می شود ولی برای مرغ های تخمگذار اين میزان بیشتر است.كلسيم از طریق دستگاه گوارش از ناحیه روده کوچک جذب می شود. عوامل و مکانیسم های بسيار زيادی در جذب این عنصر در دستگاه گوارش دخالت دارند.

مرکز خرید دی کلسیم فسفات پودری پویا فسفات

مرکز خرید دی کلسیم فسفات پودری پویا فسفات هنگامی که سطح سرمی کلسیم خون افزایش می یابد، غدد تیروئید با بازگرداندن كلسيم به محل های ذخیره، یعنی استخوان ها و افزایش رونشين آن در بافت استخوانی موجب تنظيم سطح سرمی کلسیم می شود.

در هنگام پایین بودن دی كلسيم فسفات در خون حیوانات غدد پاراتيروئيد با دخالت در جذب روده ای كلسيم و فراخواندن كلسيم از ذخایر بدن و کم شدن دفع آن، سطح سرمی کلسیم را در خون ثابت نگه می دارد و هنگامی که میزان کلسیم در خون به حد طبیعی رسيد ترشح این هورمون قطع می شود. برای این كه املاح كلسيم در استخوان ها جایگزین شوند، باید ابتدا به شکل غیر محلول در بیایند.

برای این تغییر، ترشح آنزیم فسفات از قلیایی های ضروری می باشد.دی کلسیم فسفات به طور عمده از طریق مدفوع و ادرار و مقدار اندکی نیز از طریق غدد عرق به خارج دفع می گردد. در دام هایی که شیر می دهند نیز مقدار قابل توجهی كلسيم از طریق شیر به خارج دفع می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.