قیمت هر کیلو دی کلسیم فسفات | فروش به قیمت روز

دی کلسیم فسفات از مواد معدنی در اعماق زمین استخراج و طی مراحلی این ماده تولید می شود. که کاربرد انسانی و حیوانی دارد و در دیگر صنایع نیز مورد استفاده قرار می گیرد. و بیشترین کاربرد آن در خوراک دام و طیور می باشد که در انواع قیمت ها وارد بازار می شود. قیمت هر کیلو دی کلسیم فسفات نیز متغیر است. لذا در فروشگاه های خوراک دام و طیور با نرخ ها و برندهای متفاوتی عرضه می شود. 

قیمت هر کیلو دی کلسیم فسفات | فروش به قیمت روز

تفاوت دی کلسیم فسفات دامی و خوراکی

تفاوت دی کلسیم فسفات دامی و خوراکیدی کلسیم فسفات در دو نوع متفاوت تولید می شود که با نام های دی کلسیم فسفات خوراکی و  دی کلسیم فسفات دامی در بازار شناخته می شود که هر یک کاربرد های خاص خود را دارند.

دی کلسیم فسفات خوراکی اغلب برای موارد دارویی و صنایع بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد که از مهم ترین آن ها می توان به مواردی مثل خمیر دندان، اشاره کرد. و در تولید کود نیز استفاده می شود.

دی کلسیم فسفات دامی نیز مزایای خاص خود را دارد که قیمت آن در مقابل مزایایی که دارد بسیار ناچیز است. از مهم ترین مزایای نوع دامی؛

  • استخوان بندی محکم و سلامت بدن.
  • افزایش تولید گوشت و شیردهی.
  • افزایش باروری و آبستن.
  • افزایش اشتها و بازدهی مناسب تولید.
  • عملکرد متعادل دستگاههای عصبی عضلانی گوارشی.

شرکت های تولید کننده دی کلسیم فسفات برای مصارف مختلف

شرکت های تولید کننده دی کلسیم فسفات برای مصارف مختلفشرکت های تولید کننده دی کلسیم فسفات برای مصارف مختلف این محصول را در انواع مختلف تولید و وارد بازار می کند. و روش تهیه در این کارخانه ها به روش صنعتی با دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته و آزمایشگاه های بروز می باشد و تولیدات نیز دارای تاییدیه بهداشتی می باشد.

روش تولید دی کلسیم فسفات به صورت سنتی بدین صورت است که اسید فسفریک تصفیه نشده در حوضچه های سیمانی روی آهک پودر شده کربنات کلسیم پودر سنگ و یا آب آهک ریخته شده و با بیل و چنگ هم زده می شود. 

لذا پودر نیمه خشک حاصله پس از خشک کردن آسیاب می شود. اگر از آب آهک استفاده شود دی کلسیم فسفات به شکل شیرآبه رقیق ایجاد می گردد. و با آبگیری آب اضافی آن گرفته می شود. و بعد از خشک و آسیاب کردن بسته بندی می شود.

قیمت روز هر کیلو دی کلسیم فسفات در بازار ایران

قیمت روز هر کیلو دی کلسیم فسفات در بازار ایرانقیمت هر کیلو دی کلسیم فسفات در بازار ایران و جهان کاملا به نرخ روز معامله می شود. با توجه به وجود محصولات متفاوت با کیفیت های مختلف٬ بسیاری از توزیع کنندگان این محصول٬ برای فروش انواع دی کلسیم فسفات قیمت روز آن را استعلام سپس در اختیار مشتریان قرار می دهند.

در حال حاضر خرید دی کلسیم فسفات به صورت عمده و به قیمت مناسب توسط این مجموعه امکان پذیر می باشد. این محصول در صورتی که به صورت عمده و مستقیم از کارخانه خریداری شود بسیار ارزانتر می باشد.

قیمت این خوراک به صورت فله ای و بسته بندی شده فرق دارد و فله ای ارزانتر است و خریداراران نیز به دو صورت عمده و خرده آن را تهیه می کنند. عرضه عمده آن در بسته های ۲۵ کیلویی به بالا عرضه می شود.

بررسی قیمت جهانی دی کلسیم فسفات

بررسی قیمت جهانی دی کلسیم فسفاتبررسی قیمت جهانی دی کلسیم فسفات بر اساس کیفیت٬ برند متفاوت است. و این محصول بسته به نوسانات بازار متغیر می باشد. و این ماده در صورتی که با کیفیت بالا و مرغوب باشد قیمت بالاتری دارد.

و این ماده بسته به نوع کاربرد گونه و قیمت متفاوتی دارد. مثلا قیمت دی کلسیم فسفات طیور با قیمت دی کلسیم فسفات خوراکی متفاوت می باشد.این محصول در بازار نوع ایرانی و خارجی دارد که دی کلسیم فسفات چینی قیمت بالاتری دارد.

در ایران به دلیل نوسانات ارزی و تحریم و بالا رفتن قیمت دلار قیمت این ماده نیز هر ماه در حال تفییر است و افزایش پیدا می کند. و به همین دلیل است که سایت های عرضه کننده قیمت محصول خود را هر روز بروز رسانی می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.