قیمت دی کلسیم فسفات طیور

دی کلسیم فسفات طیور مخصوص طیور یک ماده کاملاً بی بو بوده و به راحتی در آب حل می شود این ماده حاوی مقادیر زیادی فسفر بوده و به عنوان یک مکمل غذایی در صنایع مختلف کاربرد چشمگیر و ویژه‌ای دارد. تولید کننده دی کلسیم فسفات مخصوص طیور سعی دارد با استفاده از بهترین و مرغوب ترین نوع مواد اولیه برای ساخت این محلول بهترین و با کیفیت ترین نوع دی کلسیم را به بهترین روش تولید نماید

قیمت دی کلسیم فسفات طیور

نقش دی کلسیم در بدن طیور

نقش دی کلسیم در بدن طیور فسفر و کلسیم در رشد دام و همچنین جلوگیری از بیماری های دامی نقش مهم و اساسی دارد انواع خوراک دام و طیور فسفر و کلسیم فراوانی دارد ولی گاهی اوقات به صورت کامل جذب و هضم نمی شود بنابراین استفاده از محلول هایی که دارای کلسیم و فسفر فراوان هستند می تواند جایگزین مناسبی باشد.

امروزه دی کلسیم فسفات مخصوص طیور نیاز دام را به دریافت فسفر و کلسیم برطرف می نماید. دی کلسیم فسفات نقش مهمی در رشد تولید و استحکام سیستم استخوانی دام و طیور دارد این محصول می تواند در جیره غذایی دام نقش مهمی در جهت تامین کلسیم و فسفر مورد نیاز دام داشته باشد.

دی کلسیم فسفات دی کلسیم و همچنین فسفر می‌باشد و به عنوان یک مکمل غذایی قوی عمل می کند این محلول فاقد بو بوده و در آب حل می‌شود. اگر در بدن دام و طیور مقدار مورد نیاز و کلسیم وجود داشته باشد باعث می‌شود خون به راحتی در گردش بوده و رشد دام افزایش یابد دامداران معمولاً از این محلول در کنار جیره و غذای دام به عنوان مکمل غذایی استفاده می کنند.

این مکمل غذایی علاوه بر خوراک دام در صنایع مختلف دیگر مانند داروسازی بهداشت و صنایع غذا و همچنین کشاورزی کاربرد چشم گیری دارد.

تولید دی کلسیم فسفات طیور

تولید دی کلسیم فسفات طیور خرید دی کلسیم فسفات در بهترین و مرغوب ترین کیفیت به صورت بسته بندی های مناسب و صد در صد بهداشتی با قیمت مناسب و به صرفه صورت می‌گیرد. خرید و فروش این محصول امروزه به دلیل کیفیت و همچنین اهمیت ویژه ای که دارد پر رونق بوده و خرید آن به صورت ویژه صورت می گیرد کاربرد ویژه این محصول امروزه تاثیر مهم و اساسی در عرضه آن دارد.

تولید دی کلسیم طیور با استفاده از بهترین تجهیزات و به روش کاملاً بهداشتی و زیر نظر وزارت بهداشت صورت می گیرد این محصول مفید با برندهای متفاوت و معتبر به مصرف کنندگان و خریداران عرضه می‌شود.

مصرف کنندگان و خریداران می توانند انواع دی کلسیم فسفات را به صورت بسته بندی شده و همچنین به صورت فله مطابق با نیاز خود در قیمتی مناسب و به صرفه دریافت و خریداری نمایند. قیمت دی کلسیم فسفات در این مجموعه بسیار مناسب است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.