قیمت دی کلسیم فسفات طیور | خرید و فروش مکمل دامی

دی کلسیم فسفات یا همان کلسیم دی فسفات دارای عناصر کلسیم و فسفر می‌باشد که این عنصر نقش مهمی در واکنش‌های بیوشیمیایی مانند (انعقاد خون، تبادلات سلولی و فعالیت  عصبی_عضلانی، فعالیت فیزیولوژیکی قلب) و متابولیکی مانند (شکل‌گیری ساختمان تخم‌مرغ، دندان، استخوان، فعالیت صحیح گوارش) دارد. لذا قیمت دی کلسیم فسفات طیور بر قیمت تمام‌شده خوراک دام اثرگذار است. همچنین دی کلسیم فسفات از باصرفه‌ترین و متداول‌ترین مکمل‌های غذایی دام و طیور می‌باشد. مکمل های خوراکی مربوط به دام می تواند به طور غیر مستقیم بر قیمت دام و قیمت گوشت نیز اثر گذاشت.

قیمت دی کلسیم فسفات طیور | خرید و فروش مکمل دامی

فروش انواع مکمل طیور با بهترین قیمت

فروش انواع مکمل طیور با بهترین قیمتبرای فروش انواع مکمل‌ها با مناسب‌ترین قیمت برای طیور، سایت‌ها و فروشگاه‌هایی وجود دارد که با مراجعه به آن‌ها می‌توان بهترین مکمل را برای طیور خود خریداری کرد. بنابراین با استفاده از مکمل‌های غذایی برای طیور می‌توان به بهترین شکل به تغذیه طیور خود و همچنین سلامتی آن کمک کرد.

در روش سنتی اسید فسفریک تصفیه نشده در حوضچه‌های سیمانی روی آهک پودر شده، کربنات کلسیم، پودر سنگ و یا آب‌آهک ریخته شده و با بیل هم زده می‌شود. پودر حاصله نیمه‌خشک پس از خشک شدن آسیاب شده و اگر از آب‌آهک استفاده شود دی کلسیم فسفات به شکل شیر آبه رقیق می‌شود که پس از آبگیری آب اضافه و خشک شدن بسته‌بندی می‌شود. در روش صنعتی هم هریک از مواد از قبل کنترل‌شده و سپس در شرایط استاندارد قرارگرفته و واکنش صورت گرفته و محصول تولید می‌شود.

ارزش واقعی دی کلسیم فسفات خوراکی را می‌توان با انجام آزمایش‌های فارمی به اثبات رساند. اگر حلالیت محلول فسفات در اسیدسیتریک 2% و سیترات آمونیوم قلیایی  95% باشد می‌توان فرضیه را دی کلسیم فسفات خوراکی دانست.

خرید دی کلسیم فسفات برای طیور

خرید دی کلسیم فسفات برای طیوربرای بیشتر دامداران و پرورش دهندگان دام خرید دی کلسیم فسفات برای طیور و دام ها دارای اهمیت بسیار بالایی است و  بیشتر پرورش دهندگان دام و طیور به دنبال خرید این مواد به صورت با کیفیت و با قیمت مناسب هستند. قطعا کیفیت بالای این محصولات برای دامداران از اهمیت زیادی برخوردار است. و کیفیت این محصولات بر تولید نهایی دامدار تاثیر گذار است.

دی کلسیم فسفات دارای دو عنصر مهم فسفر و کلسیم می‌باشد. این محصول برای متعادل کردن و تأمین نسبت کلسیم و فسفر در جیره غذایی می‌باشد. وجود نسبت مناسب کلسیم و فسفر در خوراک دام و طیور ضروری بوده و باعث بهبود توسعه سیستم استخوانی و افزایش شیردهی می‌شود.

در خرید دی کلسیم فسفات برای طیور باید تجربه مناسب و آگاهی علمی نسبت به خرید آن داشت تا محصولی را که خریداری نمودیم ازلحاظ کیفیت ممتاز و ازلحاظ تأمین نیازهای کارخانه‌ها و مزارع پرورش دام و طیور مناسب باشد. دی کلسیم فسفات سمنان  یکی از تولیدکنندگان مکمل دام و طیور می‌باشد. برای خرید دی کلسیم فسفات برای طیور می‌توان با  مراجعه به شرکت‌ها و کارخانه‌ها تولید مکمل‌های دامی و طیور و کمک گرفتن از مشاوران آن‌ها خرید مناسبی را با توجه به قیمت مناسب محصول و نیاز موردنظر دام خریداری نمود.

قیمت روز دی کلسیم فسفات برای طیور

قیمت روز دی کلسیم فسفات برای طیور بزرگ‌ترین تولیدکنندگان طیور در ایران بر اساس قیمت روز مواد اولیه مصرفی در تأمین خوراک دام و طیور و تأثیر کیفیت آن در راندمان تولید و قیمت تمام‌شده تولیداتشان دریافته‌اند که تقبل هرگونه هزینه برای تأمین مواد باکیفیت مناسب، مستقیماً قیمت تمام‌شده نهایی را کاهش می‌دهد.

دی کلسیم فسفات دامی یکی از عناصر مورداستفاده برای غذای دام و طیور می‌باشد. باید توجه داشت که یک نوع مواد غذایی نمی‌تواند تمام نیازهای دام را پوشش دهد زیرا ازیک‌طرف بدن حیوان به مجموعه‌ای از مواد غذایی احتیاج دارد و هم‌حجم دستگاه گوارش و معده آن محدود می‌باشد.روش تولید دی کلسیم فسفات به دو صورت سنتی و صنعتی انجام می گیرد.

به مجموعه مواد غذایی موردنیاز حیوان جیره غذایی گفته می‌شود که باید با توجه بر نیاز حیوان آن را تهیه و تنظیم کرد. برای مفید بودن مکمل‌های غذایی دام اول باید مواد مغذی را که کمتر در غذاهای دام یافت می‌شود را شناسایی کرد.

شرکت تولید کننده مکمل غذایی طیور

شرکت تولید کننده مکمل غذایی طیور شرکت‌های مکمل دام و طیور برای ساخت محصولات خود باید از دستورالعمل‌های خاصی پیروی کنند. در سال 1385 گروهی از متخصصان و سرمایه‌گذاران شرکت‌های تولیدکننده مکمل غذایی طیور با تکیه‌ بر شعار تولدی دوباره در تولید کیفیت تصمیم به احداث کارخانه‌ها و شرکت‌هایی در این راستا گرفته تا انواع مختلف مکمل‌های درمانی و غذایی دام را تولید کنند.

تولید کنندگان دی کلسیم فسفات در ایران بسیار زیاد می‌باشد و شرکت‌ها و کارخانه‌های بسیار زیادی وجود دارند که به انجام این کار می‌پردازند. این شرکت‌ها اصل را رضایت‌مندی مشتری می‌دانند و در سایه همکاری و هم‌فکری با پرورش‌دهندگان صنعت دام و طیور و به‌کارگیری پیشنهادهای مصرف‌کنندگان و بهره‌گیری متخصصان و تأسیس و تجهیز آزمایشگاه‌های کنترل کیفیت و آنالیز آن به تولید محصول باکیفیت و مرغوب می‌پردازند.

با توجه به نیاز بازار امروزه شرکت تولید کننده مکمل مواد غذایی طیور زیادی در سطح کشور اقدام به تولید انواع مکمل ها با کیفیت بالا کرده اند که هم نیاز بازار به واردات این محصولات کمتر شود و هم مکمل ها با قیمت مناسب تر و کیفیت بهتری به دست پرورش دهندگان دام و طیور برسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.