قیمت دی کلسیم فسفات در ایران | قیمت روز انواع مکمل دامی

دی کلسیم فسفات به عنوان یکی از مهم ترین و اصلی ترین مکمل های غذایی جهت تغذیه انواع دام و طیور شناخته شده است. هم چنین می توان گفت این محصول در بازار فروش جایگاه قابل قبولی را بین مشتریان عمده به دست آورده است. در هر حال برای مشتریانی که به دنبال تهیه یا کسب اطلاع از قیمت دی کلسیم فسفات در ایران می باشند، می توان نمایندگی های فروش را پیشنهاد داد که قیمت روز انواع مکمل دامی را در دسترس آن ها قرار می دهند.
قیمت دی کلسیم فسفات در ایران | قیمت روز انواع مکمل دامی

قیمت روز هر واحد دی کلسیم فسفات در بازار ایران

قیمت روز هر واحد دی کلسیم فسفات در بازار ایراندی کلسیم فسفات که در جایگاه برترین مکمل غذایی قرار گرفته است، امروزه در صنعت تولید اغذیه دام و طیور بسیار پر رنگ و مهم درخشیده و بنا براین موارد استفاده و کاربرد فراوانی را به خود اختصاص داده است.
در واقع این نوع مکمل ها حاوی این ترکیب مهم می باشند که هر یک از مواد مورد نیاز بدن حیوانات و یا حتی انسان ها محسوب می شوند:

  1. کلسیم
  2. فسفر

در واقع می توان بیان داشت که دی کلسیم فسفات همراه محصولات غذایی دام ها و پرندگان ترکیب گشته و به صورت ترکیبی به خورد آن ها داده می شود تا در این صورت مواد مورد نیاز بدن حیوانان نیز به خوبی تامین شده و تاثیر مثبتی را در سیستم متابولیک آن ها بر جای می گذارد.

اما برای شما خریدارانی که در حوزه پرورش دام و طیور فعالیت دارید و درخواست خرید عمده این محصول را دارا می باشید و قبل از آن نیز خواستار اطلاع از قیمت روز هر واحد کلسیم فسفات در بازار ایران هستید، بهترین مسیر پیشنهادی، مراجعه به مراکز معتبر فروش این گروه از محصولات می باشد که موجب دسترسی شما به این امور می گردند:

  • دریافت بهترین و تازه ترین محصول دی کلسیم فسفات جهت خرید
  • بهره مندی از به صرفه ترین و بهترین قیمت دی کلسیم فسفات در ایران

فروشندگان دی کلسیم فسفات خوراک دام در تهران

فروشندگان دی کلسیم فسفات خوراک دام در تهراندی کلسیم فسفات از مصارف بسیار زیادی در صنعت پرورش دام به جهت تغذیه آن ها برخوردار گشته است که به کمک آن می توان تمامی فرآیند های مربوط به بدن حیوانات را در مسیر مثبتی سوق داد.
در واقع اهمیت گسترده این محصول در صنایع دامی باعث شده تا فروش آن در بخش های مختلف بازار، رونق ویژه ای را به خود گرفته و از همین رو فروشندگان بسیاری در مراکز فروش معتبر به عرضه و فروش دی کلسیم فسفات که به عنوان مقوی ترین خوراک دام تلقی می گردد، بپردازند.

هم چنین قابل ذکر است شهری که دارای بیشترین مراکز فروش انواع مکمل غذایی دامی از جمله دی کلسیم فسفات بوده و علاوه بر فروش حضوری، به عرضه غیر حضوری این محصول از طریق سایت های معتبر پرداخته، تهران است که انواعی از این محصولات را به خریداران گرامی عرضه خواهد داشت:

  • مونو کلسیم فسفات چینی
  • مونو کلسیم فسفات ایرانی

تفاوت دی کلسیم فسفات خوراکی و دامی

تفاوت دی کلسیم فسفات خوراکی و دامیدی کلسیم فسفات از ترکیبات غذایی بسیار پر کاربردی است که هم برای انسان و هم برای دام ها مورد استفاده قرار می گیرد. لذا شاهد تولید دی کلسیم فسفات در دو خط تولید جداگانه می باشیم که باید گفت روش تولید دی کلسیم فسفات که به عنوان منبع خوراکی انسانی تلقی می شود با روش تولید دی کلسیم فسفات که به عنوان منبع خوراکی حیوانی محسوب می گردد، دارای تفاوت های فاحشی است.
چرا که دی کلسیم فسفات خوراکی مناسب برای ساختار بدن انسان بوده و هم چنین دی کلسیم فسفات دامی نیز متناسب با الگوریتم بدن حیوانات طراحی و تولید گشته است.

بازرگانی و فروش دی کلسیم فسفات خوراکی

بازرگانی و فروش دی کلسیم فسفات خوراکیدی کلسیم فسفات خوراکی که متناسب برای مصارف انسانی می باشد، با توجه به کاربرد فراوانی که در صنایع تولید کننده متعدد به خود اختصاص داده است، موجب گسترش بازرگانی و فروش در شهر های گوناگون ایران شده که به موجب آن شاهد فروش دی کلسیم فسفات سمنان و … می باشیم و این امر نیز باعث روی آوردن بسیاری از خریداران به خرید این محصول گشته است.
گفتنی است که از دی کلسیم فسفات خوراکی در این گروه از صنایع، استفاده های بسیاری جهت تولید برخی از مواد خوراکی به عمل می آید:

  • صنایع تولیدی پودر شیر
  • صنایع تولید پودینگ
  • صنایع تولید آبنبات و مواد شیرینی
  • صنایع تولید چاشنی های غذایی
  • و …

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.