قیمت دی کلسیم فسفات تلاونگ | قیمت روز افزودنی های تلاونگ

دی کلسیم فسفات یکی از محصولات شرکت تلاونگ است که به عنوان مکمل غذایی برای دام و طیور استفاده می شود بدون بو است و با رنگ های سفید و خاکستری وجود دارد. قیمت دی کلسیم فسفات تلاونگ از طریق خود شرکت اعلام می شود. این محصولات با کیفیت بسیار عالی زیر نظر کارشناسان شرکت تولید می شوند. برای اینکه بتوان از قیمت این محصول در شرکت های مورد نظر مطلع شد، می توان به سایت های اینترنتی مربوط به این شرکت مراجعه کرده و اطلاعات لازم را دریافت کرد، و یا اینکه به آدرس این شرکت در تهران مراجعه کنید و با در نظر گرفتن کیفیت بهترین نمونه های محصول را سفارش داد. قیمت تمام محصولات این کشور سالانه با تغییرات بسیار کمی اضافه می شود.

قیمت دی کلسیم فسفات تلاونگ | قیمت روز افزودنی های تلاونگ

نمایندگی فروش محصولات تلاونگ در تهران

نمایندگی فروش محصولات تلاونگ در تهرانشرکت تلاونگ بعد از تولید محصولات خود، آن ها را به تمام نمایندگی های خود در سراسر کشور به خصوص تهران برای فروش ارسال می کند. این نمایندگی های فروش یا به صورت فروشگاه های اینترنتی مشغول به کار هستند یا اینکه به عنوان فروشگاه های هایپر استار در تهران وجود دارند.

خریداران برای خرید محصولات این شرکت در تهران می توانند به این فروشگاه ها در تهران مراجعه کنند و برای پیدا کردن آدرس و شماره تلفن این نمایندگی های آن در تهران بهتر است که به سایت های اینترنتی مراجعه کرده و اطلاعات لازم را کسب کرد.

خرید از این نمایندگی های فروش باعث می شود که بتوان در هزینه صرفه جویی کرد چون این نمایندگی ها با حذف واسطه ها محصولات را بدون افزایش قیمت در اختیار خریداران قرار می دهند.

قیمت دی کلسیم فسفات تلاونگ در بازار

قیمت دی کلسیم فسفات تلاونگ در بازارتولید کنندگان دی کلسیم فسفات بعد از تولید این محصول آن ها را با قیمت های روز و مناسب از طریق نمایندگان خود در سراسر کشور وارد بازار فروش می کنند، تا بدون تغییر در نرخ این محصول، آن را در اختیار مصرف کننده قرار بگیرند.

برای دریافت لیست قیمت محصولات تلاونگ از جمله دی کلسیم فسفات می توان به سایت های اینترنتی مراجعه کرده و اطلاعات لازم را کسب کرد. یکی از این محصولات شرکت که به عنوان مکمل غذایی برای دام و طیور استفاده می شود، دی کلسیم فسفات خوراکی است که با کیفیت بسیار مناسب در بازار به فروش می رسد. قیمت تمام محصولات این کشور سالانه با تغییرات بسیار کمی اضافه می شود.

خرید دی کلسیم فسفات تلاونگ به صورت عمده

خرید دی کلسیم فسفات تلاونگ به صورت عمدهخرید این محصول به صورت عمده باعث می شود که هم در هزینه و هم در زمان صرفه جویی کرد.

برای خرید دی کلسیم فسفات به صورت عمده می توان به دو روش عمل کرد؛

  • اول اینکه به صورت اینترنتی به سایت های فروش محصولات این شرکت مراجعه کرده و بعد از پرداخت مبلغ آن را رایگان در آدرس داده شده تحویل بگیرند، که از نظر اقتصادی این روش به صرفه تر است.
  • یا اینکه به کارخانه های تولید این محصول به صورت مستقیم مراجعه کرده و محصول را سفارش دهند.
  • روش سوم این است که با فروشنده های این شرکت تماس گرفته و بعد از دادن سفارش و پرداخت مبلغ آن را رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

نکته ی قابل ذکر این است که بهتر است خرید این محصولات از نمایندگی های خود شرکت انجام داده شود تا با حذف واسطه ها بتوان هزینه کمتری پرداخت کرد.

شرکت توزیع و پخش دی کلسیم فسفات تلاونگ

شرکت توزیع و پخش دی کلسیم فسفات تلاونگاین شرکت برای اینکه بتواند محصولات خود را راحت تر در اختیار مشتری قرار دهد، آن ها را به نمایندگی ها و شرکت های پخش و توزیع در سراسر بازار های کشور برای فروش ارسال می کند.این شرکت های توزیع و پخش دی کلسیم فسفات در سراسر کشور وجود دارند و محصولات را با قیمت ارزان تر در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.برای دریافت آدرس شرکت تلاونگ تهران و شماره های فروش آن می توان از سایت های اینترنتی استفاده کرد و اطلاعات داده شده را به دست آورد. این شرکت ها به عنوان واسطه هایی برای فروش محصولات تلاونگ هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.