قیمت امروز دی کلسیم فسفات | تولید و توزیع مکمل به قیمت روز

دی کلسیم فسفات دو عنصر پر مصرف کلسیم و فسفر است که نقش مهمی در خوراک دام و طیور دارند و در انعقاد خون٬ فعالیت فیزیولوژیکی قلب٬ تبادلات سلولی و فعالیت عصبی عضلانی٬ رشد و استحکام استخوان٬ تولید مرغ و تخم مرغ٬ فعالیت صحیح دستگاه گوارش برای دام و طیور بر عهده دارند. این محلول برای متعادل کردن نسبت کلسیم و فسفر در جیره غذایی استفاده می شود. قیمت امروز دی کلسیم فسفات نیز در بازار بر اساس کیفیت و برند و خلوص فرق دارد.

قیمت امروز دی کلسیم فسفات | تولید و توزیع مکمل به قیمت روز

فروش دی کلسیم فسفات به قیمت روز

فروش دی کلسیم فسفات به قیمت روزفروش دی کلسیم فسفات به قیمت روز در فروشگاه های خوراک دام و طیور در انواع متفاوت عرضه می شود. و قیمت آنها در هر فروشگاهی به قیمت روز می باشد که این قیمت هم بسته به نوسانات بازار متغیر است.

سمنان یکی از عرضه کنندگان این محصول است که در فروشگاه ها بدست مصرف کننده می رسد. دی کلسیم فسفات سمنان یکی از بزرگترین تولیدی ها در خاورمیانه است که این محصول را با بالاترین میزان خلوص و کیفیت و با استفاده از تجهیزات پیشرفته تولید می کند. 

علاوه بر عرضه نوع ایرانی آن٬ دی کلسیم فسفات چینی نیز در انواع مختلف در بازار عرضه می شود. چین بزرگترین تولید کننده و صادر کننده دی کلسیم در جهان می باشد که در ایران و دیگر کشورها وارد می کنند.

بررسی قیمت دی کلسیم فسفات در بازار ایران

بررسی قیمت دی کلسیم فسفات در بازار ایرانبررسی قیمت دی کلسیم فسفات در بازار ایران به گونه ای است که این ماده نسبت به دیگر سال ها براساس به نوسانات بازار در حال افزایش بوده است. و لذا قیمت ثابتی ندارد. دی کلسیم فسفات خوراکی در حال حاضر نیز بسته به کیفیت و برندها قیمت های متفاوتی دارد. 

قیمت دی کلسیم فسفات در صورتی که بدون واسطه و عمده خریداری شود نرخ کمتری دارد. و قیمت نوع ایرانی آن از نوع خارجی ارزانتر است. این ماده در صورتی که از خلوص بالا و کیفیت خوبی برخوردار باشد نرخ بیشتر است.

یکی از عوامل موثر بر قیمت این ماده کاربرد آن می باشد که بسته به کاربرد قیمت متفاوتی دارد. از جمله کاربرد در:

  • خوراک دام و طیور به عنوان مکمل غذایی
  • کود در باغداری و کشاورزی
  • صنایع بهداشتی و دارویی
  • دیگر صنایع مانند صنعت تولید خمیر دندان

خرید و فروش مکمل دامی به قیمت روز در تهران

خرید و فروش مکمل دامی به قیمت روز در تهرانخرید و فروش مکمل دامی به قیمت روز در تهران توسط شرکت های بازرگانی صورت می گیرد. این شرکت ها در کار خرید و فروش و پخش این محصول فعالیت دارند و انواع مختلف آن را عمده خریداری نموده و به دست مشتریان می رسانند.

لذا شرکت های تولید کننده دی کلسیم فسفات نیز یکی از فروشندگان عمده این محصول می باشند که این شرکت ها در کشور زیاد هستند که تامین کننده این محصول در کشور می باشند و انواع آن را در وزن های مختلف تولید و توزیع می کنند.

روش تولید دی کلسیم فسفات در این شرکت ها به دو صورت است که در روش اول سنگ فسفات را پس از خرد شدن در اسید هیدروکلریک حل شده و پس از فیلترکردن با اشباع مایع از یون کلسیم می توان دی کلسیم فسفات را کریستالیزه و فیلتر کرد. 

این محصول میانی پس از خشک شدن و گرانول سازی می تواند به عنوان فرآوردهای نهایی مورد استفاده برای خوراک دام و طیور قرار گیرد. 

آخرین قیمت فروش دی کلسیم فسفات در بازار تهران

آخرین قیمت فروش دی کلسیم فسفات در بازار تهرانآخرین قیمت فروش دی کلسیم فسفات در بازار تهران بر اساس نوع و اندازه و کیفیت فرق دارد. 

و هر چه این خوراک خلوص بیشتری داشته باشد نرخ آن بیشتر و لذا تعیین کننده این قیمت خود تولید کننده می باشد که بسته به هزینه تولید و نوسانات بازار و کیفیت محصول خود این قیمت را تعیین خواهد نمود.

دی کلسیم فسفات تولید شده در کشور علاوه بر عرضه در بازارهای داخلی به دیگر کشورها نیز عرضه می شود. صادرات دی کلسیم فسفات به کشورهای همسایه و حوضه خلیج فارس و عراق٬ ترکیه٬ افغانستان٬ پاکستان و غیره است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.