فسفات طبیعی مخصوص دام | تولید و عرضه زیر قیمت بازار

فسفات طبیعی مخصوص دام به نوعی به عنوان مکمل غذایی در خوراک دام و طیور استفاده می شود. و در خوراک دام و طیور بصورت کامل قابل هضم و جذب و استفاده در سیستم گوارش آنها نیست و نیاز به تامین آنها به صورت افزودنی هایی همراه با خوراک دام و طیور می باشد و لذا به همراه علوفه به خوراک دام اضافه  می شود. و همچنین تامین کلسیم٬ فسفر و تنظیم مقدار آنها در جیره نقش مهمی دارد. و به مقدار تعیین شده به جیره خوراک دام و طیور افزوده و خورانده می شود.

فسفات طبیعی مخصوص دام | تولید و عرضه زیر قیمت بازار

شرکت های تولید کننده فسفات دامی

شرکت های تولید کننده فسفات دامیشرکت های تولید کننده دی کلسیم فسفات دامی٬ این ماده را با ترکیب فسفر و سایر افزودنی ها تولید می کند. مانند افزودن آهک پودر شده پودر سنگ و آب آهک. تولید کنندگان دی کلسیم فسفات این محصول را به دو روش سنتی و صنعتی تولید می کنند.

فرایند تولید دی کلسیم فسفات به صورت صنعتی بیشترین بازده و سود را دارد. روش تولید دی کلسیم فسفات به صورت صنعتی بدین صورت است که ابتدا اسید فسفریک و منابع کلسیم را آماده نموده.

اسید فسفریک تصفیه شده روی کربنات کلسیم مدام میکرونیزه اسیدی می شود و طی زمان مناسب در واکنش شیمیایی٬ کلسیم فسفر تهیه می شود پس از واکنش اولیه این ماده با عبور از دستگاههای دیگر که عامل گرانول سازی را انجام می دهد٬ به سیستم خشک کن وارد می شود و سپس با هوای گرم کنترل و خشک می شود فسفات بعد از خشک کن به دستگاه سردکن و بعد به بخش بسته بندی منتقل می شود.

قیمت فسفات طبیعی برای دام در بازار

قیمت فسفات طبیعی برای دام در بازار قیمت فسفات طبیعی برای دام در بازار بر اساس کیفیت و خلوص فرق دارد و هر چه کیفیت آن مرغوب و از خلوص بالایی برخوردار باشد قیمت بیشتر است. و قیمت خرید در صورتی که عمده و بدون واسطه از تولید کننده تهیه شود ارزانتر است.

فسفات به صورت بسته شده و فله ای خریداری می شود که فله ای نسبت به بسته بندی شده ارزانتر است. هزینه تولید نیز این ماده نیز در قیمت آن تاثیر گذار است و هر چه در تولید این محصول هزینه بیشتری صرف شود و وقت زیاد و مراحل تخصصی تری در تولید آن صرف شود قیمت بالاتری دارد.

برندهای تولید کننده و معتبر و معروف و بزرگ به دلیل اعتباری که در تولید محصول با کیفیت و در بازار دارند و به دلیل سابقه طولانی در تولید این محصول دارند قیمت محصول خود را بالاتر تعیین می کنند.

خرید فسفات طبیعی به بهترین قیمت در تهران

خرید فسفات طبیعی به بهترین قیمت در تهرانخرید فسفات طبیعی به بهترین قیمت در تهران در نمایندگی های فروش و سایت های اینترنتی صورت می گیرد و دفاتر فروش نیز با قیمت مناسب این محصول را عرضه می کنند چون مستقیم از کارخانه وارد می کنند. 

عمده فروشی ها نیز از جمله عرضه کنندگان به بهترین قیمت هستند و برای خرید خرده نیز باید به فروشگاه های خوراک دام و طیور مراجعه نمود. قیمت آن در مقابل خواص با ارزشی که این محصول دارد برابری نمی کند.و در مقابل قیمت آن باصرفه اقتصادی نیز می باشد 

از جمله خواص دی کلسیم فسفات که موجب خرید روز افزون آن شده است موارد زیر است؛

  • انتقال چربی از خون به شیر و زرده تخم مرغ٬
  • انعقاد خون٬
  • تشکیل بافت استخوانی و دندان٬
  • افزایش اشتها٬
  • تحریکات عصبی٬
  • انقباضات عضلانی٬
  • قدرت شیردهی و تقویت کننده٬ 
  • قدرت باروری حجم دهنده و تقویت کننده می باشد.

مراکز عرضه عمده فسفات دامی در تهران

مراکز عرضه عمده فسفات دامی در تهرانمراکز عرضه عمده فسفات دامی در تهران خود دفاتر فروش شرکت تولید کننده است که در این شهر فعالیت دارند و وظیفه بستن قرارداد فروش با ارگان ها و دیگر صنایع می باشند و محصول را عمده عرضه می کنند.

شرکت های تجاری پخش نیز در عرصه ی خرید و فروش عمده این محصول در سراسر کشور و عرضه عمده آن فعالیت دارند. خریدارن عمده خوراک دام٬ دامداری ها و گاو داری ها٬ پرورش دهندگان شتر٬ شتر مرغ٬ اسب٬ و انواع پرندگان می باشند.

فسفات دامی در شهر های دارای معادن طبیعی ٬ استخراج می شود و عمده وارد کارخانجات تولید فسفر شده و طی مراحلی تبدیل به این ماده می شود و در سراسر کشور عمده توزیع و پخش می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.