فروش مستقیم دی کلسیم فسفات صنعتی پویا فسفات

دی کلسیم فسفات صنعتی پویا فسفات یک پودر به رنگ سفید بوده که به عنوان یک منبع مهم و کلسیم شناخته شده است این محصول ph اسیدی تا خنثی داشته و ارزش بالایی در صنایع مختلف دارد. سایت ما یکی از فروشندگان معتبر این محصول می باشد که با فروش دی کلسیم فسفات صنعتی پویا فسفات این محصول را به صورت کاملا مستقیم و بدون واسطه با قیمت کارخانه و تولیدی به مصرف کنندگان و خریداران محترم ارائه می دهد.

فروش مستقیم دی کلسیم فسفات صنعتی پویا فسفات

مشخصات دی کلسیم فسفات صنعتی پویا فسفات

مشخصات دی کلسیم فسفات صنعتی پویا فسفات همانطور که می دانید گیاهان و حیوانات برای رشد بهتر نیاز به تغذیه مناسب و ایده آل دارد از این رو کشاورزان و دامداران برای تامین مواد مغذی مورد نیاز حیوانات و گیاهان از انواع دی کلسیم فسفات استفاده می کنند. این ماده همان طور که از اسمش پیداست دارای مقادیر بسیار زیادی فسفر و کلسیم بوده که می تواند مواد مورد نیاز دام و طیور را به طور کامل برطرف نمایند.

دی کلسیم یک ماده مقوی بوده که مصرف آن در طیور و حیوانات باعث رشد بهتر و انعقاد خون می شود این ماده می تواند سیستم استخوانی حیوان را به طور کامل مقاوم و استحکام بخشد و باعث عملکرد بهتر فعالیت های فیزیولوژیکی قلب شود. یکی از انواع مرغوب و باکیفیت دی کلسیم فسفات صنعتی پویا پست می باشد که دارای مشخصات و ویژگی های منحصر به فردی می باشد که در ادامه به بررسی مشخصات این محصول می پردازیم.

یکی از مشخصات بارز و مهم این محصول رنگ سفید آن می باشد این ماده مفید کلسیم و فسفر بسیار زیادی داشته و به عنوان جیره غذایی دام و طیور مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در دو نوع خشک و آبدار به روش های سنتی و صنعتی تولید می شود بسته بندی مناسب این محصول یکی دیگر از مشخصات و خصوصیات بارز آن محسوب می شود.

قیمت دی کلسیم فسفات صنعتی پویا فسفات

قیمت دی کلسیم فسفات صنعتی پویا فسفات قیمت دی کلسیم فسفات فسفات با توجه به کاربرد و کارایی منحصر به فرد و همچنین در نظر گرفتن کیفیت و مرغوبیت بالای آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه بوده به طوری که بیشتر افراد امروزه این محصول را جزو نیازهای اولیه خود می دانند. سایت ما این محصولات ارگانیک و درجه یک را با قیمت مقرون به صرفه و بسیار مناسب به مصرف‌کننده ارائه می دهد و در نظر دارد بهترین و مرغوبترین نوع دی کلسیم را به صورت مستقیم و بدون واسطه در حجم های و اندازه های متفاوت طبق سلیقه مصرف کننده به مشتریان محترم عرضه و توزیع می کند.

چنانچه قصد خرید دی کلسیم فسفات را دارید می توانید با مراجعه به وب سایت ما این محصول را از کارشناسان مربوطه ما به صورت مستقیم با صرف کمترین هزینه دریافت و خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.