فروش دی کلسیم فسفات اصفهان | قیمت مکمل دامی

دی کلسیم فسفات در ساختار خود حاوی دو عنصر مهم کلسیم و فسفر می باشد که این دو از اساسی ترین عناصر در تغذیه دام و طیور به شمار می روند و نقش بسیار مهمی در واکنشهای متابولیکی و بیوشیمیایی دام و طیور ایفا می کنند. تولیدکنندگان، دو عنصر کلسیم و فسفات را به نسبت مناسبی در تولید محصول به کار می برند. همه ی دامداران و مرغداران برای افزایش تولید و بهره وری در محصول دام و طیور خود، باید از این ماده ی مهم در جیره غذایی جانداران استفاده کنند. اصفهان با سابقه ی طولانی یکی از قطب های مهم تولید این ماده می باشد و فروش دی کلسیم فسفات اصفهان در بالاترین کیفیت در سطح کشور و همه ی استان ها انجام می شود. 

فروش دی کلسیم فسفات اصفهان | قیمت مکمل دامی

تولید کننده دی کلسیم فسفات در اصفهان

تولید کننده دی کلسیم فسفات در اصفهاندر اصفهان چندین تولید کننده ی معتبر دی کلسیم فسفات وجود دارد. این شرکت ها این ماده را با بالاترین کیفیت تولید می کنند و نقش بسزایی در تامین این محصول در همه استان های کشور دارند. بزرگ ترین و معتبرترین تولید کننده ی این محصول در کشور، در حال حاضر در استان اصفهان می باشد. این شرکت ها با پیشرفت علم و دانش، همواره سعی دارند که بهترین و مرغوب ترین محصولات را با خلوص بالا در سطح ملی و بین المللی تولید کنند و با بهترین قیمت رضایت و اطمینان مشتریان خود را به دست آورند. این تولیدکنندگان برای فروش محصولات خود سایت های اطلاع رسانی فراهم کرده اند و تمامی اطلاعات و جزئیات محصول خود را در آن قرار می دهند.

قیمت هر واحد دی کلسیم فسفات در اصفهان

قیمت هر واحد دی کلسیم فسفات در اصفهانقیمت دی کلسیم فسفات طیور به طور کلی بسته به شرایط بازار متغیر است. همچنین قیمت این محصول به کیفیت و درصد خلوص آن بستگی دارد. در اصفهان تولیدکنندگان، این محصول را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت عرضه می کنند. همچنین قیمت محصول با تغییر درصد کلسیم و فسفر موجود در آن تغییر می کند. قیمت این محصولات بستگی به کارخانه تولیدکننده آن نیز دارد. مثلا قیمت دی کلسیم فسفات سمنان با قیمت این محصول در اصفهان متفاوت می باشد. شرکت های تولید کننده قیمت ها و تمامی ویژگی های محصول خود را در سایت های خود دسته بندی و معرفی کرده اند. می توانید برای اطلاع از قیمت محصول مورد نظر خود به این سایت ها مراجعه کنید.

فروش عمده دی کلسیم فسفات در اصفهان

فروش عمده دی کلسیم فسفات در اصفهانشرکت های تولید کننده در اصفهان، محصول خود را زیر نظر نیروهای متخصص و باتجربه، با کیفیت و مرغوبیت روزافزون تولید و روانه ی بازار می کنند. به همین دلیل تاکنون توانسته اند اعتماد مشتریان خود را جلب کنند و قرارداد های طولانی مدتی برای فروش محصولات خود با آن ها ببندند. همچنین فروشندگان دی کلسیم فسفات و تیم بازاریابی در استان ها حضور دارند و برای خرید محصول مورد نیاز خود می توانید به آن ها مراجعه کنید و از آن ها کمک بگیرید. خرید و فروش این محصول، به دلیل داشتن مزایای زیر به خصوص در مرغداری بسیار اهمیت دارد:

  1. ضروری برای تولید تخم مرغ
  2. تشکیل پوسته تخم مرغ
  3. افزایش اشتها و افزایش وزن
  4. تشکیل و محافظت از استخوان ها
  5. قدرت تولید مثل در طیور
  6. افزایش بازدهی تخم مرغ نطفه دار در فارم های مرغ مادر

فروشندگان انواع مکمل دامی در اصفهان

فروشندگان انواع مکمل دامی در اصفهاناز آنجایی که دام ها در زنجیره غذایی انسان ها نقش مهمی ایفا می کنند، تغذیه آن ها نیز بر سلامت جامعه تاثیر بسزایی دارد. به همین دلیل تولید انواع مکمل های دامی امر مهمی به شمار می رود. در اصفهان نیز این محصول توسط فروشندگان با کیفیت بالا و مناسب ترین قیمت در اختیار دامداران قرار می گیرد. یکی از این مکمل های دامی دی کلسیم فسفات خوراکی می باشد، که مزایای بسیار مهمی در تغذیه این دسته جانداران دارد از جمله:

  • افزایش تولید شیر
  • اشتها آور
  • محافظت و تقویت استخوان ها
  • افزایش راندمان غذایی و رشد استخوان ها
  • ممانعت از خوردن خاک و جویدن استخوان
  • جلوگیری از تب شیر و جفت ماندگی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.