عرضه مستقیم دی کلسیم فسفات گرانولی

عرضه مستقیم دی کلسیم فسفات گرانولی توسط شرکت پویا فسفات انجام می پذیرد. این شرکت این محصول را به سه صورت پودری، گرانولی و شکری به فروش می رساند. مشتریان می توانند با مراجعه به فروشگاه آنلاین این محصول را به میزان دلخواه سفارش داده و دریافت نمایند.

عرضه مستقیم دی کلسیم فسفات گرانولی

مشخصات دی کلسیم فسفات گرانولی

مشخصات دی کلسیم فسفات گرانولی از واکنش کربنات کلسیم و اسید فسفریک نمکی به شکل ظاهری گرانول به رنگ سفید و خاکستری روشن به نام دی کلسیم فسفات گرانولی حاصل می گردد که بدون بو نیز می باشد. دی کلسیم فسفات گرانولی به صورت دان و یا افزودنی در جیره ی غذایی دام و طیور مورد استفاده قرار می گیرد. از طریق این نمک دو ماده ی حیاتی مورد نیاز بدن دام و طیور یعنی فسفر و کلسیم تامین می گردد.

از دی کلسیم فسفات گرانولی برای تهیه برخی داروها، خمیر دندان ها، کود در کشاورزی و بیکینگ پودر نیز استفاده می شود اما بیشترین کاربرد آن برای حیوانات است.

وجود دی کلسیم فسفات در خوراک دام و طیور، مزایای زیادی برای آن ها دارد. این ماده علاوه بر حفظ و تقویت استخوان ها و دندان های آن ها به فعالیت دستگاه گوارش و قلب و انعقاد خون حیوانات نیز کمک می کند. این ماده برای تولید پوسته ی تخم مرغ در مرغ های تخمی نیز بسیار کمک کننده است. این نمک همچین میزان رشد و قدرت باروری دام ها را نیز زیاد می کند.

قیمت فروش دی کلسیم فسفات گرانولی

قیمت فروش دی کلسیم فسفات گرانولی قیمت فروش دی کلسیم فسفات گرانولی در بازار بسیار متغیر می باشد. موارد مختلفی از جمله کیفیت و درصد خلوص و نوع کاربرد در قیمت این گرانول دخیل می باشد. قیمت این نمک این روزها با توجه به نوسانات بازار ارز مدام در حال تغییر است و یک قیمت واحد ندارد.

شرکت های مختلفی در کار تولید دی کلسیم فسفات گرانولی برای خوراک دام و طیور هستند در این بین شرکت پویا فسفات، بهترین و با کیفیت ترین نوع این محصول را تولید نموده و با قیمتی بسیار مناسب به فروش می رساند. برند پویا فسفات محصولات خود را با روش های کاملا اصولی و بهداشتی تولید می کند.

قیمت دی کلسیم فسفات در فروش عمده نسبت به فروش آن به صورت خرده کمتر می باشد. با توجه به اهمیت وجود این ماده در خوراک حیوانات کسانی که در کار پرورش دام و طیور هستند همواره به دنبال نوع بهتر و با کیفیت تر این محصول می باشند. بنابراین خرید عمده برای این افراد بسیار به صرفه می باشد.

دی کلسیم فسفات تولید شده در داخل کشور، به کشورهای دیگر از جمله عراق، پاکستان، افغانستان و ترکیه نیز صادر می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.