صادرات دی کلسیم فسفات | شرکت های صادرکننده

کلسیم دی فسفات یکی از انواع مکمل های غذایی خوراک دام و طیور است که صادرات این محصول به دلیل تولید آن در کارخانه دی کلسیم فسفات در ایران از نظر اقتصادی بسیار قابل توجه و به صرفه می باشد. شما می توانید از طریق ارتباط مستقیم با شرکت های صادر کننده این محصول در صادرات دی کلسیم فسفات به درآمد های بالایی برسید. برای اخذ مشاوره و راهنمایی در این زمینه با کارشناسان مجرب این مجموعه تماس بگیرید.

صادرات دی کلسیم فسفات | شرکت های صادرکننده

بررسی صادرات دی کلسیم فسفات در ایران

بررسی صادرات دی کلسیم فسفات در ایرانصادرات دی کلسیم فسفات خوراکی در ایران می تواند یکی از بهترین مسیرهای کمک به رونق بازار تولید این محصول و حمایت از تولیدات داخلی کشور باشد. با توجه به قیمت جهانی دی کلسیم فسفات و نیز هزینه های بسیار پایین تولیدات این محصول در کشور می توان گفت که در حال حاضر کشور ایرانی یکی از بهترین بازار های دسترسی ارزان قیمت این محصول می باشد.
دی کلسیم فسفات یک محصول پودری است. روش تولید دی کلسیم فسفات به این صورت است که سنگ فسفات را در اسید حل شده در نمک بدست می اورند. این محصول را می تون به صرفه ترین و رایج ترین ماده در تامین فسفر مورد نیاز دام و طیور معرفی کرد.
کشور ایران به دلیل موقعیت جغرافیای بسیار خوبی که در آن قرار دارد و به دلیل مسیر های ارتباطی زیاد با تمامی کشور ها و کوتاه بودن مسیر های ارسال یکی از بهترین مراکز صادراتی در تمام دنیا به شمار می رود و بهترین محل برای ترانزیت انواع کالا از بهترین مسیرها می باشد.

شرکت های صادر کننده دی کلسیم فسفات دامی و خوراکی

شرکت های صادر کننده دی کلسیم فسفات دامی و خوراکیتولید دی کلسیم  فسفات دامی و خوراکی با کیفیت صادراتی به صورت پودری است و ذخیره و انبار سازی و نیز حمل و نقل این محصول می تواند به سادگی انجام شود. در نتیجه شرکت های تولید کننده و صادر کننده این محصول می توانند به راحتی در زمینه صادرات این محصول فعالیت داشته باشند.
فسفر و کلسیم از مواد معدنی مهم در فرآیند های فیزیولوژیک و متابولیک دام و طیور هستند که در تمام دنیا دامداران و پرورش دهندگان دام و طیور می توانند از خریداران عمده اصلی این محصول باشند که با تامین کلسیم و فسفر مورد نیاز در جیره غذایی دام و طیور خود می توانند حداکثر تولید و بهره وری را در گله های دام و طیور خود داشته باشند.
 البته استفاده از این ماده معدنی در خوراک دام نیازمند تجویز کارشناس متخصص خواهد بود.علاوه بر دی کلسیم فسفات ایرانی می توانید از دی کلسیم فسفات چینی نیز در لیست خرید عمده داشته باشید.
چون در تمام طول سال و تمامی مناطق باید قابل دسترسی باشد و در نتیجه تقاضا برای این محصول هم در بازار های داخلی و هم در بازار های خارجی بسیار زیاد و همیشگی خواهد بود.

کشور های وارد کننده دی کلسیم فسفات

کشور های وارد کننده دی کلسیم فسفاتتولیدات و محصولات ایرانی از جمله فراورده های خوراک دامی و مکمل های غذایی خوراک دام معمولا برای بسیاری از کشور های همسایه به راحتی و با کمترین هزینه قابل دسترسی می باشد.
کیفیت بالا و قیمت پایین انواع مکمل های غذایی خوراک دام از جمله دی کلسیم فسفات سمنان و تولیدات دیگر شهرها موجب شده تا خواهان زیادی برای این محصولات در مرزهای خارج از کشور وجود داشته باشد. از جمله کشور های وارد کننده دی کلسیم فسفات صادراتی ایرانی عبارتند از:

  1. عربستان
  2. امارات متحده عربی
  3. تایوان
  4. ترکیه
  5. قبرس
  6. ارمنستان
  7. آذربایجان
  8. ترکمنستان
  9. فیلیپین
  10. بنگلادش
  11. اردن
  12. مالزی
  13. لبنان

خوشبختانه تولید کنندگان ایرانی دی کلسیم فسفات توانسته اند با رعایت استاندارد های جهانی در تولید این محصولات کیفیت قابل توجهی را به کشورهای خواهان این محصول را عرضه می کنند.

تولید کننده دی کلسیم فسفات صادراتی

تولید کننده دی کلسیم فسفات صادراتیتولید کنندگان بسیار معتبر زیادی در زمینه تولید دی کلسیم فسفات صادراتی فعالیت می کنند که شرکت تولیدی ایران فسفات یکی از آنهاست. تولیدات این محصول در ایران غیر قابل رقابت بوده و مسیر های بسیار مناسب و راحتی برای ارسال آن به سایر کشور از طریق مسیر های ارتباطی ایران وجود دارد. اسامی تولید کنندگان این محصول به صورت فهرست وار عبارتند از:

  1. شرکت ایران فسفات
  2. گلبار شیمی
  3. اکسیر
  4. گردا
  5. معدن شیمی گلستان
  6. کسا شیمی پارس
  7. گرماب شیمی
  8. پرتو بشاش
  9. فسفر ایران
  10. تارا فسفات
  11. شمی دانه روزبهان

علاوه بر اسامی یاد شده تولید کنندگان بسیار دیگری در زمینه تولیدات این محصول با کیفیت صادراتی مشغول به فعالیت هستند که در شهرهایی همچون تهران، گلستان، مازندران، قم، اصفهان، مرکزی، فارس، یزد، قزوین، خراسان، سمنان و چهارمحال و بختیاری قرار دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.