صادرات انواع دی کلسیم فسفات پودری طیور

امروزه تولیدکنندگان ایرانی با بهره گیری از دستگاه های مدرن و پیشرفته و به کار گیری نیروهای کارآزموده اقدام به تولید دی کلسیم فسفات پودری طیور و ارائه آن به بازار نموده اند. این تولیدکنندگان به قدری کیفیت محصولاتشان بالاست که نه تنها در بازارهای داخلی، بلکه در بازارهای بین‌ المللی نیز از محبوبیت بالایی برخوردار می باشند و شاهد صادرات دی کلسیم طیور فسفات پودری در انواع مختلف به دیگر کشورها هستیم.

صادرات انواع دی کلسیم فسفات پودری طیور

معرفی انواع دی کلسیم فسفات پودری طیور

معرفی انواع دی کلسیم فسفات پودری طیور دو ماده معدنی کلسیم و فسفر از جمله تاثیر گذار ترین مواد معدنی در رشد و تغذیه طیور به شمار می روند. بنابراین مکمل‌ هایی که به عنوان جیره غذایی طیور مورد استفاده قرار می گیرند می بایست حاوی این دو ماده معدنی درون خود باشند. کلسیم فسفات پودری محصولی است که اقدام به تامین این دو ماده معدنی پرمصرف برای طیور می نماید و موجب می شود تا واکنش های متابولیکی بدن طیور نظیر انعقاد خون و رشد سیستم استخوانی بهبود پیدا کند.

علاوه بر این استفاده از این محصول منجر به بهبود روند تولید تخم مرغ می گردد و با منظم کردن فعالیت های دستگاه گوارش به رشد هرچه بهتر طیور کمک می‌ کند. افرادی که کار پرورش طیور را انجام می‌ دهند چنانچه در جیره غذایی طیور خود از این پودر استفاده کنند شاهد بهبود رشد طیور خود خواهند بود و در دراز مدت افزایش بازدهی در تولید خود را شاهد می باشند.

خوشبختانه این محصول در داخل کشور و به وسیله تولید کنندگان داخلی تولید می‌ شود که این امر سبب شده تا قیمت این پودرها در بازار بسیار مناسب باشد و تقریباً تمام پرورش‌ دهندگان طیور بتوانند آن را خریداری نموده و در جیره غذایی طیور خود قرار دهند. این امر در صورتی است که اگر کشور مجبور به واردات این محصول بود قیمت آن به مراتب افزایش پیدا می‌ کرد که این امر در نتیجه وارد آمدن هزینه های جانبی ناشی از حمل این محصول از کشور مبدا به داخل کشور بود.

قیمت انواع دی کلسیم فسفات پودری طیور

قیمت انواع دی کلسیم فسفات پودری طیور اگر تمایل به خرید دی کلسیم طیور را دارید می توانید به وب سایت ما مراجعه کنید و این محصول را پرداخت هزینه بسیار مناسب خریداری نمایید. لازم به ذکر است که وب سایت ما با تولیدکنندگان این محصول به صورت مستقیم اقدام به عقد قرارداد نموده و محصولات خود را بدون واسطه از آنها خریداری می نماید. این منجر به کوتاه شدن دست واسطه ها و دلالان از میان می شود و مشتریان می توانند با مشاهده قیمت دی کلسیم طیور در سایت، آن را با پرداخت هزینه بسیار مناسب تری نسبت به سایر عرضه کنندگان از وب سایت ما خریداری کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.