شرکت پخش دی کلسیم فسفات ایرانی پویا فسفات

دی کلسیم فسفات دارای کاربردهای مختلفی در صنعت مانند صنایع خوراک دام، صنایع کود و صنایع غذایی است. به دلیل به دلیل خواص مختلف از جمله سهولت در هضم غذا و بهبود کیفیت تغذیه، این ماده به صورت گسترده در صنعت خوراک دام استفاده می‌شود و برندهای معتبری چون پویا فسفات این محصول را در کشور تولید می‌کنند. شرکت پخش دی کلسیم فسفات ایرانی پویا فسفات، بهترین محصول تولید شده توسط این برند را با قیمت استثنایی ارائه می‌نماید.

شرکت پخش دی کلسیم فسفات ایرانی پویا فسفات

معرفی دی کلسیم فسفات ایرانی پویا فسفات

معرفی دی کلسیم فسفات ایرانی پویا فسفات

کلسیم و فسفر به مقدار زیادی برای رشد انواع دام و طیور مورد نیاز است و در بسیاری از فرآیندهای بیولوژیکی برای حفظ سلامت و رشد حیوانات دخیل است. هرچند که نیاز به کلسیم به راحتی با منابع ارزان قیمت مانند سنگ آهک یا پوسته صدف برآورده می‌شود، اما رژیم‌های غذایی مبتنی بر مواد گیاهی حاوی مقادیر زیادی فسفر غیرقابل دسترس به شکل فیتات است که توسط دام و طیور قابل استفاده نیست.

در این میان دی کلسیم فسفات به عنوان یک مکمل خوراکی دامی، غالباً در تولید و فرآوری خوراک دام استفاده می‌شود و نیاز دام و طیور به فسفر معدنی را تأمین می‌کند. فسفر معدنی، که نسبتاً از ارزش بالاتری نسبت به سایر مکمل‌ها برخوردار است، برای تأمین نیازهای غذایی طیور و مرغ برای رشد و تولید بهینه اضافه استفاده می‌شود.

این ماده معدنی علاوه بر پیشگیری از بیماری‌های مختلف مانند بیماری‌های استخوانی در طیور، به دلیل هضم آسان، از بهترین مکمل‌های غذایی به شمار می‌رود که به صورت گسترده در صنعت دام و طیور در سراسر جهان استفاده می‌شود و موجب افزایش بازدهی واحدهای تولید طیور شده است.

فروش مستقیم دی کلسیم فسفات ایرانی پویا فسفات

فروش مستقیم دی کلسیم فسفات ایرانی پویا فسفات

فروش دی کلسیم فسفات ایرانی پویا فسفات به صورت مستقیم و بدون واسطه، برترین روش عرضه و تجارت این محصول مهم صنعتی است. مجموعه عرضه مکمل و خوراک دام و طیور و آبزیان به منظور تامین تخصصی نیاز این صناعی تولیدی، ضمن ارتباط با برترین واحد تولید کننده دی کلسیم فسفات ایرانی، این محصول را با سطح کیفیت منحصر به فرد و قیمت مناسب عرضه می‌کند و شرایط را ایجاد کرده است تا خریداران عمده و صنعتگران بتوانند خرید خود را به صورت غیر حضوری ثبت کنند.

برای کسب اطلاع از بروزترین قیمت این مکمل معدنی می‌توان از طریق بازار فروش آنلاین اقدام نمود. این مجموعه از جمله معتبرترین مراکزی است که لیست قیمت انواع مختلف مکمل‌های دامی و ارگانیک را در اختیار خریداران قرار می‌دهد و ضمن معرفی محصولات برتر ایرانی، شرایط خرید مطمئن و آسان انواع مکمل غذایی را ایجاد کرده است.

در سال‌های گذشته به دلیل تغییرات قیمت ارز در بازار داخلی و افزایش صادرات مکمل‌های معدنی دامی به کشورهای مختلف، قیمت انواع مکمل دامی در کشور با افزایش نسبی روبرو بوده است، اما با این وجود، مجموعه عرضه مستقیم تلاش کرده است با حذف واسطه‌ها در تجارت و عرضه مکمل‌های دامی، محصولات با کیفیت را با نرخ استاندارد عرضه کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.