خرید و فروش دی کلسیم فسفات | بازرگانی دی کلسیم فسفات دامی

خرید و فروش دی کلسیم فسفات ایرانی و خارجی با بهترین قیمت ویژه خوراک دام، در بسته بندی های مختلف متناسب با درخواست خریداران در کوتاه ترین زمان ممکن از طریق این مجموعه امکان پذیر می باشد. در صورتیکه از خریداران عمده این محصول هستید و به دنبال خرید مستقیم از تولید کنندگان این محصول می باشید با مشاور فروش تماس بگیرید.

خرید و فروش دی کلسیم فسفات | بازرگانی دی کلسیم فسفات دامی

خرید و فروش مکمل های دام و طیور در بازار ایران

خرید و فروش مکمل های دام و طیور در بازار ایرانخرید و فروش مکمل های دام و طیور در بازار این محصول در ایران با شرایط مختلفی انجام می شود. دی کلسیم فسفات دامی یکی از انواع مکمل های غذایی دام و طیور است که منبع مغذی برای تامین کلسیم و فسفر بدن دام می باشد و در صورت استفاده مناسب طبق تجویز کارشناس متخصص تاثیر بسیار خوبی در بهره وری پرورش دام و طیور خواهد داشت. علاوه بر دی کلسیم فسفات سایر انواع مکمل های غذایی خوراک دام و طیور عبارتند از:

  1. آنزیم های خارجی
  2. اسید های چرب چند زنجیره ای
  3. آمینو اسیدهای محافظت شده
  4. کولین محافظت شده
  5. نیاسین
  6. مکمل های گیاهی خوراک
  7. یونوفرها
  8. مکمل های میکروبی
  9. بافر ها
  10. مکمل مواد معدنی

در بین انواع مکمل های معرفی شده دی کلسیم فسفات در بین گروه آخر قرار می گیرد. که از بهترین مکمل های موثر در تامین کلسیم و فسفر مورد نیاز خوراک دام است که تنها نکته مورد توجه در مصرف آن توجه به نظر کارشناسان این زمینه می باشد.

شرکت های تولید کننده دی کلسیم فسفات

شرکت های تولید کننده دی کلسیم فسفاتروش تولید دی کلسیم فسفات به صورت پودری است که به طور مستقیم از سنگ فسفات بدست می آید. به دلیل پودری بودن این محصول روش های بسته بندی، ذخیره و انبار سازی و نیز حمل و نقل با مشکلات کمتری انجام می شود.
لذا شرکت های تولید کننده این مکمل خوراک دام به راحتی می توانند با ارائه کیفیت صادراتی این محصول در بازارهای جهانی نیز حرف های مهم و زیادی را برای گفتن داشته باشند. تولید کنندگان دی کلسیم فسفات در شهرهای مختلفی همچون تهران، سمنان، قزوین، خوزستان و بسیاری شهرهای بزرگ دیگر قرار دارند که برای خرید عمده بی واسطه می توانید به این تولید کنندگان مراجعه کنید.
دی کلسیم فسفات سمنان یکی از محصولات دی کلسیم فسفات بازار مکمل های خوراک دام و طیور است که شرکت تولیدی ایران فسفات بزرگترین تولید کننده این محصول در خاورمیانه و در شهرک صنعتی سمنان واقع می باشد.

خرید عمده دی کلسیم فسفات با کمترین قیمت

خرید عمده دی کلسیم فسفات با کمترین قیمتبرای خرید عمده مکمل های خوراک دام بهترین روش به جهت کاهش هزینه های خرید شاید به جرات بتوان گفت که خرید اینترنتی بهترین روش است. بسته بندی های موجود در بازار برای خرید عمده دی کلسیم فسفات دامی در بازار معمولا 25 کیلوگرمی است که با این وجود خرید با حجم بالا و حمل و نقل آن را آسان می کند.
با توجه به موارد استفاده دی کلسیم فسفات که عبارتند از:

  • استفاده در تولید خمیر دندان
  • موارد مصرف پزشکی و دندانپزشکی
  • استفاده در غذاهای آماده
  • استفاده در خوراک دام و طیور
  • استفاده در تولید برخی داروها و قرص ها

می توان گفت که این محصول با عنوان یک مکمل کاربرد بسیار بالایی دارد و در تمام طول سال تقاضا برای این محصول در بازار مکمل ها وجود دارد. بنابراین لازم است که خریداران عمده این محصول به قیمت پایین توام با کیفیت بالای این محصول دسترسی داشته باشند و برای این امر نیز بهتر است بی واسطه از تولید کننده و کارخانه خرید خود را انجام دهند.
و در نتیجه تمامی توضیحات ارائه شده ضروری است تا با یک مشاور فروش زبده در تماس باشند. که مسیر ها ارتباطی برای این امر از طریق این مجموعه در اختیار این عزیزان قرار گرفته است.

فروش دی کلسیم فسفات به دامداری ها

فروش دی کلسیم فسفات به دامداری هایکی از بازارهای هدف برای مصرف مکمل دی کلسیم فسفات را دامداری ها تشکیل می دهند. استفاده مناسب از این مکمل طبق نظر کارشناس تاثیر بسیار بالایی در افزایش بهره وری تولید دام و طیور را دارد و در نتیجه همین امر دامدارانی که به دنبال بهره های اقتصادی بالاتر باشند این مکمل غذایی سرشار از فسفر و کلسیم برای بهبود تولید نیاز دارند.

از آنجایی که بسته بندی این محصول تا 25 کیلوگرم نیز امکان پذیر است خرید این محصول نیز در حجم عمده بسیار راحت می باشد. همچنین حمل و نقل و ذخیره سایز آن به دلیل طول عمر نسبتا بالایی که دارد هزینه چندانی را نخواهد داشت. بنابراین توصیه می شود برای خرید این محصول در هر زمان که نیاز باشد با تیم فروش این مجموعه تماس بگیرید.
فروشندگان دی کلسیم فسفات در این مجموعه به صورت آنلاین در هر زمان برای پاسخگویی به سوالات شما در زمینه نحوه ثبت سفارش، حمل و نقل و بسته بندی و نیز ارائه لیست قیمت انواع مکمل های خوراک دام آمادگی کامل را خواهند داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.