خرید دی کلسیم فسفات گرانول برای صادرات

دی کلسیم فسفات گرانول از ترکیب فسفر و کلسیم ایجاد شده و ساختار مولکدلی بسیار منسحمی داشته و از ترکیب دو ساختار آب تشکیل شده است که به مواد غذایی دام و طیور اضافه شده و به عنوان مکمل غذایی به شمار می آید. خرید این محصول که بیشتر توسط دامدارن و مرغداران که به پرورش دان و طیور می مردازند صورت گرفته و معمولا به روش عمده خرید می نمایند، این محصول در زمینه صادرات نیز فعال بوده و برای خرید صادرات این محصول را بسته بندی نموده و نشانه استاندارد و دیگر اطلاعات بر روی ان کاملا درج می گردد.

خرید دی کلسیم فسفات گرانول برای صادرات

موارد استفاده از دی کلسیم فسفات گرانول

موارد استفاده از دی کلسیم فسفات گرانول دی کلسیم گرانول و دی کلسیم فسفات انواع مختلف این محصول می باشند که تفاوت ان ها فقط در میزان فسفات در ان بوده که با توجه به دام و طیور انتخاب می شوند و وارد خوراک غذایی آن ها شده و سوخت و ساز را در بدن آن ها افزایش می دهد این محصول در صنایع غذایی و دارویز نیز استفاده شده در نتیجه کاربرد بسبار زیادی دارد.

در صنایع کشاورزی با اضافه نمودن این محصول به کود بخشی از کمبود ویتامین موجود در گیاه را برطرف نمود و گیاه شادابی خاصی پیدا می کند، در صنعت دارویز برای دهان شویه و حتی خمیر دندان نیز استفاده می شوند که هم باعث سفیدی دندان شده و هم پاک کننده بسیار خوبی به شمار می آید که بدون بو بوده در نتیجه مشکلی ایجاد نمی کند.

در نتیجه این محصول هم به عنوان خوراکی و هم صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد و با تامین کلسیم و فسفر که هر کدام به گونه جداگانه دارای خواص بسیار زیادی می باشند نقش بسیار خوبی را ایفا نموده و باعث استحکام استخوان ها و پیوند بهتر بافت ها می شوند.

سفارش دی کلسیم فسفات گرانول با قیمت مناسب

سفارش دی کلسیم فسفات گرانول با قیمت مناسب دی کلسیم به دلیل کاربرد در صنعت های مختلف مانند پزشکی، دارویی، کشاورزی و خیلی از موارد دیگر یک محصول بسیار پر مصرف با کارایی بالا به شمار می آید که همین امر باعث شده سفارشات زیادی توسط مصرف کنندگان ثبت گردد و لیشتر فروشندگان و تولید کنندگان هنه یعی خود را می کنند آن را با قیمت بسبار مناسبی به فروش برسانند.

سفارش دی کلسیم فسفات هم به صورت حضوری و هم اینترنتی صورت گرفته که در روش اینترنتی سایت ما می تواند شما را همراهی نموده و با صرف مدت زمان بسیار اندک محصول خود را خریداری کنید که دارای قیمت بسیار مطلوبی نیز می باشد و با خرید از این سایت می توانید از تخفیفات آن بهره مند گردیده و ارسال کاملا رایگان می باشد که از خدمات بارز آن بوده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.