تولید کنندگان دی کلسیم فسفات | توزیع مکمل دامی با کیفیت

مزایای دی کلسیم فسفات چیست؟ چه کاربردی برای دامداران دارند آیا تولید کنندگان دی کلسیم فسفات نمایندگی دارند؟ بیشترین نمایندگی ها در کدام شهر دایر هستند؟ بهترین تولیدکننده این محصول متعلق به کدام استان می باشد؟ برای یافتن پاسخ سوالاتی از این قبیل، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

تولید کنندگان دی کلسیم فسفات | توزیع مکمل دامی با کیفیت

شرکت های تولید کننده دی کلسیم فسفات

شرکت های تولید کننده دی کلسیم فسفات قبل از اشاره به شرکت های تولید کننده دی کلسیم فسفات، مطلب خود را با دی کلسیم فسفات چیست آغاز می کنیم.

در خوراک دام و طیور هیچ‌ فسفری وجود ندارد. برای تامین فسفر و کلسیم مورد نیاز روزانه باید از افزودنی های این مواد در خوراک آن ها استفاده شود. امروزه در داخل و خارج کشور دامداران این مواد را لزوما به خوراک دام و طیور اضافه می کنند.

از عمده مزایای استفاده از دی کلسیم فسفات عبارتند از:

  • رشد و استحکام استخوان های دام
  • استحکام پوست تخم مرغ و افزایش تولید مرغ
  • آنزیمیت در جیره طیور
  • افزایش شیردهی و تولید محصولات دامی بیشتر

امروزه در سراسر دنیا تولیدکنندگان دی کلسیم فسفات، به طور وسیعی به فروش محصولات خود می پردازند که خریداران آن عمدتا دامداران و پرورش دهندگان طیور می باشند. در ایران نیز شرکت های تولیدکننده وجود دارند که محصولاتی با کیفیت عالی جهت تقاضا و عرضه بیشتر ارائه می دهند. با مراجعه به سایت های نمایندگی این شرکت ها، با انواع و اقسام تبلیغات جهت فروش محصولات روبه رو خواهید شد.

نمایندگی توزیع دی کلسیم فسفات در تهران

نمایندگی توزیع دی کلسیم فسفات در تهرانکارخانجات تولیدی کلسیم‌فسفات عموما در همه شهرهای کشور نمایندگی بر پا کرده اند تا اطلاعات لازم برای تهیه و توزیع محصول را راحت تر در اختیار مشتری قرار دهند و از این جهت فروش بیشتری را هم شاهد باشند. بیشترین نمایندگی توزیع دی کلسیم فسفات در تهران وجود دارد. تولیدکنندگان این مواد از اقصی نقاط کشور در این استان، شرکت های کوچک و بزرگی دایر کرده اند.

آن ها از طریق حضوری و آنلاین فروش خود را انجام می دهند و عمدتا کنترل کننده سایت های تبلیغاتی موجود در این عرصه هستند.

آن ها  سعی در رقابت با تولیدکنندگان هم صنف خود کرده اند، از این رو با استخدام پرسنل دارای روابط عمومی بالا و ترجیحا آشنا به علوم دامی، در تلاش هستند که خریدار را با تعریف محصولات خود، روش تولید دی کلسیم فسفات و قیمت روز دی کلسیم فسفات به چالش بکشند و کیفیت و مرغوبیت خود را به مشتری بشناسانند و از این جهت اعتماد آن ها را جلب کنند.

مراکز فروش عمده دی کلسیم فسفات

مراکز فروش عمده دی کلسیم فسفات دامداران و پرورش دهندگان طیور اغلب برای خرید دی کلسیم فسفات و مصرف دام هایشان خواهان تهیه محصول به صورت عمده هستند. اما لازم به ذکر است برای تهیه آن نیاز به اطلاعات جامع و کامل این محصول دارند تا بتوانند بهترین کیفیت را انتخاب کنند.

کیفیت نامناسب و نامرغوب دی کلسیم فسفات ضررهای غیر قابل جبرانی را در پی خواهد داشت. علاوه بر اینکه مزایایی برای دام ندارند باعث سمی شدن خوراک و ایجاد بیماری های دامی می گردد. خریداران باید دقت کنند که محصول دارای کلسیم و فسفر مناسبی باشد که عدم تناسب آن می تواند باعث از دست رفتن دام‌ شود زیرا به کاهش اشتهای آن ها منجر می‌شود.

مراکز عمده که در استان های تولید کننده قرار دارند، از این جهت با بستن قرارداد های متنوع با خریداران فروش بیش از پیش خود را تامین می کنند و سعی بر این دارند تا حتی الامکان از واردات این محصول جلوگیری کنند و به خودکفایی لازم برسند.

خرید دی کلسیم فسفات دامی زیر قیمت بازار

خرید دی کلسیم فسفات دامی زیر قیمت بازارخریداران ابتدا با تهیه لیست تولید کنندگان دی کلسیم فسفات، محصول آن ها از لحاظ شرایط تولید، تجهیزات مورد استفاده، قیمت و کیفیت مورد بررسی قرار می دهند.

امروزه کارخانه دی کلسیم فسفات نمونه، مجهز به فناوری پیشرفته و شرایط تولید عالی می باشد تا در عرصه تولید با نمونه های خارجی این محصول رقابت کند. در ایران استان سمنان بهترین و بیشترین تولید این محصول را برعهده دارد و اغلب شرکت ها و نمایندگی های موجود در سراسر کشور، برای تامین منابع فروش خود به این استان مراجعه می کنند.

دی کلسیم فسفات سمنان، نام و برند شناخته شده ای را در داخل و خارج از کشور  به خود اختصاص داده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.