تولید کننده دی کلسیم فسفات | بازار مکمل دامی

دی کلسیم فسفات یکی از مهم ترین مواد در مکمل های غذایی دام و طیور به شمار می رود. با توجه به سابقه ی دامداری، مرغداری و پرورش ماهی و میگو در کشور تعداد زیادی تولید کننده دی کلسیم فسفات در ایران مشغول به فعالیت می باشند. این تولیدکنندگان فسفر و کلسیم را با درصد معینی در تولید محصولات خود به کار می برند و این دو عنصر مهم و حیاتی در مکمل های غذایی در کنار جیره غذایی دام و طیور نقش مهمی ایفا می کنند. فسفات کلسیم نقش بسیار مهمی در میزان محصول تولیدی و واکنش های متابولیک و فیزیولوژیک بدن  این جانداران دارد. 

تولید کننده دی کلسیم فسفات | بازار مکمل دامی

قیمت دی کلسیم فسفات در بازار ایران

قیمت دی کلسیم فسفات در بازار ایرانقیمت روز دی کلسیم فسفات با توجه به شرایط بازار متغیر می باشد. اما این ماده با توجه به اهمیتی که برای مرغداری و دامداری دارد با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در داخل کشور تولید و عرضه می گردد.

قیمت این محصول در شرکت های تولیدی متفاوت است و همچنین به میزان خلوص فسفر و کلسیم به کار رفته در آن نیز بستگی دارد. درصد دقیق عناصر به کار رفته در سایت های فروش و بر روی بسته بندبی کالا موجود است. معمولا این عناصر باید به نسبت معینی با هم ترکیب شوند تا محصول با کیفیت بالایی به دست آید. برای بررسی قیمت این ماده در بازار ایران می توانید به فروشگاه ها و مراکز فروش آن و یا سایت های اینترنتی مراجعه نمایید.

تولید کنندگان مکمل دامی در ایران

تولید کنندگان مکمل دامی در ایرانسلامت دام در سلامت انسان و تغذیه او تاثیر بسیار مهمی ایفا می کند. به همین دلیل تغذیه این جانداران و سلامت آن ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در کنار جیره غذایی آن ها از انواع مکمل های غذایی استفاده می شود.

تولیدکنندگان با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی روز همواره سعی بر بالابردن کیفیت و کمیت محصول خود دارند. آن ها برای تولید محصولات خود نیرو های متخصص و مجرب و آزمایشگاه های مخصوص و مجهزی دارا می باشند و تولید را مطابق استاندارد سازمان دامپزشکی کشور انجام می دهند. بنابراین مرغوب ترین و بهترین محصول را به بازار و واحد های فروش عرضه می کنند.

فروش دی کلسیم فسفات با بهترین قیمت

فروش دی کلسیم فسفات با بهترین قیمتفروش این محصول در سطح کشور با بهترین کیفیت و قیمت انجام می شود. انجمن تولید کنندگان دی کلسیم فسفات طی جلسه هایی پیشنهاداتی جهت ارائه تسهیلات ارزان قیمت، ارتقا تکنولوژی در روش تولید دی کلسیم فسفات، حذف مالیات، سازماندهی بازار و … داشته اند.

برای خرید محصول مورد نظرتان می توانید آن را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت از کارخانه های تولیدی به صورت عمده خریداری نمایید. این شرکت ها اکثرا سایت فروش مخصوصی دارند و اطلاعات محصولات و قیمت آن ها را دسته بندی می کنند و در اختیار مشتریان قرار می دهند. برای خرید راحت تر می توانید به این سایت ها مراجعه کنید و به صورت مستقیم با تولیدکنندگان ارتباط برقرار کنید.

مراکز فروش دی کلسیم فسفات در تهران

مراکز فروش دی کلسیم فسفات در تهراندی کلسیم فسفات به دلیل نقش مهمی که در موارد زیر ایفا می کند، در مکمل های غذایی دام و طیور بسیار مهم و اساسی است:

  • انعقاد خون
  • فعالیت های فیزیولیژیکی قلب
  • تبادلات سلولی 
  • فعالیت عصبی_عضلانی
  • رشد و استحکام استخوان
  • فعالیت درست سیستم گوارشی
  • تولید تخم مرغ
  • تولید مثل

به همین دلیل چندین کارخانه دی کلسیم فسفات در سراسر کشور مخصوصا تهران این ماده ی مهم و اساسی را با بالاترین کیفیت تولید می کنند و در اختیار مرغداران و دامداران قرار می دهند. مراکز فروش این محصول در تهران با راه اندازی سایت های اینترنتی خرید این محصول را برای تمامی مشتریان خود در سراسر کشور فراهم نموده است.

همچنین با توجه به پیشنهادات و میزان رضایت مشتریان روز به روز به افزایش کیفیت محصولات خود می افزایند و اعتماد و اطمینان آن ها را جلب می کنند. همچنین بسیاری از این تولیدکنندگان محصول خود را به چندین کشور همسایه صادر می کنند. استفاده از آنزیمیت در جیره طیور در مرغداری نیز بسیار مهم است و از جمله خواص آن می توان به گرفتن بو و رطوبت محیط مرغداری اشاره کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.