تولید دی کلسیم فسفات مخصوص دام

دی کلسیم فسفات مخصوص دام محصولی است که در خوراک دام برای تامین کلسیم و فسفر مورد نیاز آنها اضافه می شود و می توان این دو عنصر بسیار لازم و ضروری برای رشد استخوان ها و تولید را تامین کند.

تولید دی کلسیم دام باکیفیت توسط تولید کننده آن انجام می شود و کسانی که به این محصول به صورت عمده نیاز دارند می توانند در ارتباط مستقیم و بدون واسطه با این تولید کننده این محصول را با قیمت بسیار مناسب برای خود درخواست نمایند.

تولید دی کلسیم فسفات مخصوص دام

مشخصات دی کلسیم فسفات مخصوص دام

مشخصات دی کلسیم فسفات مخصوص دام دی کلسیم فسفات مخصوص دام محصولی است که به اختصار تحت عنوان DCP شناخته می شود و فرمول شیمیایی آن CaHPO4.2H2O می باشد که حدودا دارای 28% کلسیم است و مابقی آن را فسفر و سایر عناصر تشکیل می دهند تا بتوانند نیاز دام را به این عنصر بسیار مهم به خوبی تامین کنند.

از مشخصات این محصول می توان به طور خلاصه به چند مورد زیر اشاره کرد :

  • از سنگ فسفات و در نتیجه فرآوری آن با انواع مختلف روش ها و استفاده از اسیدهای آلی به دست می آید.
  • فرآیند فلوئور زدایی روی آن انجام شده است بنابراین دارای کمترین قدرت ایجاد مسمومیت است و برای سلامتی دام مضر نمی باشد بلکه قادر به تامین کلسیم و فسفر بدن است.
  • اغلب به صورت گرانول های کوچک با قطر 1تا 3 میلیمتر ارائه می شود و به دلیل داشتن مقدار بسیار کم رطوبت دارای قدرت جذب رطوبت نیز می باشد بنابراین باید در محیط خشک نگهداری شود.

خرید دی کلسیم فسفات مخصوص دام

خرید دی کلسیم فسفات مخصوص دام خرید دی کلسیم فسفات مخصوص دام را می‌توان با قیمت مناسب و کیفیت تضمینی از تولید کننده معتبر آن در کشور انجام داد و این تولید کننده بهترین انواع این دی کلسیم فسفات را که در آن از بهترین مواد اولیه استفاده شده است ارائه می کند و آن را با کیفیت تضمینی و در حجم های مختلف با بسته بندی ویژه ارائه می نماید تا کسانی که این محصول را برای استفاده خریداری می کنند بتوانند از کیفیت آن راضی باشند.

خرید این محصول مرغوب از طریق همین سایت و بدون نیاز به مراجعه حضوری قابل انجام است و کسانی که قصد خرید انواع این ترکیب را دارند می توانند به بخش محصولات سایت مراجعه نموده و نسبت به سفارش مقدار مورد نظر خود اقدام نمایند.

سفارش به راحتی و تنها با کلیک بر روی گزینه های انتخابی در سایت انجام می شود و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نخواهد بود تا به این ترتیب در هزینه های خرید صرفه جویی شود علاوه بر این می‌توان از طریق شبکه‌های اجتماعی نیز نسبت به سفارش این محصول اقدام نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.