بازار عرضه دی کلسیم فسفات طیور

دی کلسیم فسفات ماده ای پودری شکل و بدون بو می باشد که قابلیت حل شدن در اب را دارد. همان طور که از نامش پیداست مواد تشکیل دهنده دی کلسیم فسفات کلسیم و فسفر می باشد که در حدود 28 درصد آن کلسیم و ما بقی فسفر می باشد. از این ماده به عنوان یک مکمل جهت برطرف کردن کلسیم استفاده می گردد. که در صنایع دام و طیور و کشاورزی و صنعت داروسازی استفاده می شود.

به دلیل این که کلسیم و فسفر دو ماده حیاتی در پرورش دام و طیور می باشد دی کلسیم فسفات طیور به عنوان یک مکمل غذایی در تغذیه دام و طیور کاربرد مهم و اساسی دارد.

بازار عرضه دی کلسیم فسفات طیور

ویژگی های دی کلسیم فسفات طیور

ویژگی های دی کلسیم فسفات طیور دی کلسیم فسفات طیور به صورت یک ماده اضافه شده به غذای طیور و به صورت دان به آن ها داده می شود. مقدار مصرفی این نمک با توجه به نژاد و نوع طیور و سن آن قابل تغییر است.

کمبود کلسیم و فسفر در غذای دام و طیور سبب ایجاد نرمی استخوان و کم اشتهایی و کاهش میزان جوجه دهی و … می شود و از آن جایی که کلسیم و فسفر به صورت طبیعی مقدار کمتری در غذاها و دانه ها وجود دارد از همین استفاده از مکمل کلسیم فسفات در تغذیه طیور واجب می گردد.

از فواید استفاده از مکمل های غذایی کلسیم فسفات دام و طیور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش اشتها
  • محکم شدن استخوان بندی
  • افزایش تخم گذاری و تولید جوجه
  • افزتیش باروری
  • افزایش تولید گوشت
  • تاثیر مستقیم بر سیستم عصبی و گوارشی دام و طیور
  • و …

با توجه به فواید بسیار زیاد این نمک در تغذیه دام و طیور امروزه در سراسر جهان از این ماده در تغذیه و مکمل های غذایی طیور استفاده می گردد به همین دلیل تولید و توزیع دی کلسیم فسفات به طور چشم گیری در سال های اخیر افزتیش یافته است.

قیمت دی کلسیم فسفات طیور

قیمت دی کلسیم فسفات طیور به دلیل این که بسیاری از مواد غذایی انسان ها به طور مستقیم از دام و طیور گرفته می شود تغذیه و سلامت دام و طیور برای انسان ها بسیار حیاتی است. از همین رو استفاده از مکمل های غذایی و داروها در سال های اخیر به طور قابل ملاحظه ای افزایش یافته است. به همین دلیل بازار دی کلسیم طیور بسیار رونق یافته است.

فروشگاه ما نیز با توجه به نیاز بازار اقدام به فروش این نمک کرده است و آن را در اندازه ها و بسته بندی های مختلف به خریداران عرضه می کند. قیمت دی کلسیم فسفات با توجه به حجم خریداری شده از آن متغیر می باشد.

کارشناسان و مشاوران ما آماده هستند تا با پاسخ به سوالات شما، شما را در خریدی مطمئن یاری دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.